خانه » سلامت » بیماری ها و راه درمان » درمان سریع گردن درد

کوچک کننده و فرم دهنده بيني Nose Up ساعت بند چرم اليزابت تخفيف ويژه فقط 15 هزار تومان عينک آفتابي Louis vuitton فقط 30 هزار تومان دستبند مغناطيسي پاوربالانس فقط 10 هزار تومان کیف محافظ ضدآب موبایل ساعت گوچي gucci دستبندي نگين دار فقط 15 هزار تومان ساعت طرح رولکس نقره اي فقط 20 هزار تومان  ساعت كاسيو تيتان طرح EDIFICE 554 فقط 55 هزار تومان  گردنبند مرغ آمين فقط 20 هزار تومان عينک خلباني شيشه آبي فقط 28 هزار تومان

درمان سریع گردن درد

درمان سریع گردن درد

درمان سریع گردن درد

بهبود گردن درد,گردن درد عصبی,گردن درد,ورزش,کاهش درد گردن,درمان گردن درد,فیزیوتراپی,پیشگیری از گردن درد,تقویت عضلات گردن,مضرات کم خوابی,علل گردن درد,دلایل گردن درد,علائم گردن درد,گردن,درد عضلات گردن,
درمان گردن درد

 

 

اگر گردن‌درد دارید، ممکن است از فیزیوتراپی برای کاهش درد و بهبود طیف حرکتی گردن کمک بگیرید. فیزیوتراپیست شما می‌تواند به شما بگوید که برای برگشتن به فعالیت‌های عادی روزمره، لازم است چه کارهایی انجام دهید. همچنین می‌تواند بگوید که از چه چیزهای پرهیز کنید. در زمان درمان گردن‌درد، باید فعال باشید و از چیزهای خاصی که ممکن است موجب دردگردن شود اجتناب نماید. نیازی به نگرانی نیست و نباید بابت این درد، مضطرب شوید.

 

منتظر نمانید تا درد، خودش برطرف شود.
اگر گردن‌درد به سراغ‌تان آمد، ممکن است احساس کنید اگر منتظر بمانید، درد همان‌طور که ناگهان آمده، خودش هم به‌یکباره خواهد رفت. شاید گاهی این‌گونه باشد، اما چیزهایی وجود دارد که باید برای برطرف شدن درد، انجام دهید. ملاقات با فیزیوتراپیست‌تان برای یادگرفتن ورزش‌های مناسب در ابتدا، می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر به وضعیت پیش از دردتان برگردید.

 

سروشانه‌های‌تان را پایین نیندازید و قوز نکنید.
وضعیت نادرست هنگام نشستن و ایستادن، یکی از دلایل اصلی گردن‌درد است. اگر گردن‌درد دارید، اجازه دهید فیزیوتراپیست، وضعیت شما را چک کند. او می‌تواند ایده‌هایی برای کمک به تغییر وضعیت بدن‌تان ارائه داده و به شما شیوه درست نشستن را آموزش دهد تا گردن‌تان در بهترین وضعیت ممکن باشد.

 

تنبل نباشید.
ورزش، یکی از ابزار اصلی در پیشگیری از گردن‌درد است. ورزش عمومی می‌تواند به حداقل رساندن دردگردن کمک کند و تمرین‌های خاص تقویت گردن و وضعیت بدن، می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که سریعا گردن‌دردتان برطرف شده و از برگشت دوباره آن جلوگیری می‌کنید.

 

از بالش‌های زیاد موقع خواب استفاده نکنید.
اگر با بیشتر از یک بالش می‌خوابید، دیگر این‌کار را نکنید. گردن شما از استخوان‌های متعددی تشکیل شده که انحنایی به سمت جلو به نام لوردوسیس را شکل می‌دهد. وقتی با چند بالش می‌خوابید، سرتان را به سمت جلو می‌آورید و این می‌تواند موجب ازدست دادن لوردوسیس گردن شده و فشار بیشتری به دیسک‌ها، مفاصل، و عضلات گردن وارد نماید. عادت کنید که با یک بالش بخوابید و هنگام خواب از یک غلتک گردنی برای کمک به حمایت انحنای طبیعی گردن استفاده کنید.

 

درمان گردن‌درد , فیزیوتراپی

فیزیوتراپی یکی از راههای کاهش گردن درد می باشد.

 

از تایپ کردن دست بردارید.
بیشتر مردم این روزها به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های‌شان گره خورده‌اند و خیلی‌ها از تلفن‌شان برای تایپ مداوم درطول روز استفاده می‌کنندو وقتی ساعت‌ها، سرتان پایین است به گوشی نگاه می‌کنید و تایپ می‌کنید، گردن‌تان را در وضعیت بی‌نهایت خمیده به سمت جلو نگه می‌دارید، و این می‌تواند منجر به text neck شود که یک بیماری نسبتا جدید به‌دلیل کاربرد زیاد گوشی و تبلت است. با فیزیوتراپیست‌تان دیداری داشته باشید و یادبگیرید که چطور فشارهایی را که به گردن‌تان هنگام تایپ کردن وارد می‌کنید را خنثی نمایید. حتی بهتر است دست از تایپ کردن بردارید و با یک تماس تلفنی، یا دوستان‌تان ارتباط برقرار نمایید.

 

به درمان‌های نافعال اعتماد نکنید.
فیزیوتراپیست شما یک کارشناس حرکتی است که می‌تواند به شما استراتژی‌های فعالی ارائه دهد تا گردن‌دردتان درمان شود. بعضی از فیزیوتراپیست‌ها، از درمان‌های نافعال مانند اولتراسوند یا کشش گردنی برای گردن‌درد استفاده می‌کنند، اما وابستگی زیاد به این‌گونه درمان‌های نافعال، موثرترین شیوه درمان گردن‌درد شما نیست.

 

اطمینان حاصل کنید که فیزیوتراپیست شما، ورزش‎‌های فعال و استراتژی‌های حرکتی را به شما یادمی‌دهد که بتوانید گردن‌دردتان را خودتان کنترل کنید.

 

هرچند گردن‌درد معمولا یک مشکل مکانیکی در بدن است، اما گاهی بیماری‌های جدی خودشان را در گردن‌درد بروز می‌دهند. اگر شما گردن‌درد مداوم دارید یا دردی مربوط به خستگی، تب، یا کاهش وزن، باید سریع‌تربه پزشک‌تان مراجعه کنید تا علت دردتان مشخص شود.

 

گردن‌درد می‌تواند موجب کم‌خوابی، ازدست دادن کار، یا عدم شرکت در فعالیت‌های عادی تفریحی شود. تمرین با فیزیوتراپیست می‌تواند به شما کمک کند کاری را که لازم است انجام دهید یادگرفته و بدانید که چه کاری را نباید انجام دهید تا گردن‌دردتان کنترل شود.

بهبود گردن درد,گردن درد عصبی,گردن درد,ورزش,کاهش درد گردن,درمان گردن درد,فیزیوتراپی,پیشگیری از گردن درد,تقویت عضلات گردن,مضرات کم خوابی,علل گردن درد,دلایل گردن درد,علائم گردن درد,گردن,درد عضلات گردن,

ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دارعینک Spyساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژهساعت مچی اسپورت طرح رولکس

پیشنهاد ما

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن نکاتی برای داشتن روزه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *