دختر اینگرید برگمن پا جای مادر گذاشت

دختر اینگرید برگمن پا جای مادر گذاشت

دختر اینگرید برگمن پا جای مادر گذاشت 

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران سینمای جهان

زمانی اینگرید برگمن ملکه جشنواره کن بود اما حالا دخترش ایزابلا روسلینی به جای او رییس بخش نوعی نگاه جشنواره کن شده است.

به گزارش  خبرآنلاین، ایزابلا روسلینی دختر اینگیرید بزگمن بازیگر مشهور و ربرتو روسیلینی کارگردان صاحب‌نام ایتالیایی است که با پذیرفتن سمت رئیس هیات داوران نوعی نگاه جشنواره پا جای پدر و مادر خود گذاشته است.

پدر او روبرتو روسلینی کارگردان تاثیرگذار ایتالیایی و پیشروی سینمای نئورئالیسم ایتالیا بود، او پس از جنگ جهانی دوم برای فیلم ساختن با دوربین به خیابان‌های شهر می‌رفت تا بتواند تصاویری مستند و اقعی را ثبت کند.

مادر او اینگیرید برگمن نیز بازیگر بزرگ تاریخ سینماست. همه ما صحنه‌های فراموش نشدنی از او به یاد می‌آوریم خاصه حضورش در فیلم کازابلانکا و صحنه خداحافظی.

اینگرید برگمن

چشنواره کن بارها میزبان این دو نفر بوده است. در سال ۱۹۶۴ فیلم روبرتو روسلینی «رم، شهر بی‌دفاع» در اولین دوره جشنواره کن به نمایش درآمد.

مادر او نیز در سال ۱۹۷۳ ریاست هیات داوران کن را به عهده داشت. سمتی که پدرش در سال ۱۹۷۷ به آن دست یافت، هر چند هفت روز پس از پایان جشنواره دار فانی را وداع گفت.

حالا ایزابلا روسلینی فرزند این دو هنرمند ریاست بخش نوعی نگاه جشنواره کن را برعهده دارد تا به نوعی یاد دو تن از بزرگترین هنرمندان سینمای جهان را در ذهن مخاطبان و علاقمندان سینما زنده کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران سینمای جهان

اخبار  فرهنگی  –  خبر آنلاین

 

جشنواره کن, بازیگر مشهور, سینمای نئورئالیسم ایتالیا, بازیگر بزرگ تاریخ سینما, بازیگران سینمای جهان, کارگردانان سینمای جهان, ا اخبار, اخبار  فرهنگی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *