داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی

داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی

داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی

داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی,فانجو,گالری عکس های بازیگران,تک عکس  بازیگران,بیوگرافی بازیگران,تصاویر  بازیگران,عکس جذاب بازیگران,عکس دیده نشده بازیگران, داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی,فانجو,گالری عکس های بازیگران,تک عکس  بازیگران,بیوگرافی بازیگران,تصاویر  بازیگران,عکس جذاب بازیگران,عکس دیده نشده بازیگران,

 

لادن مستوفی,داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی,فانجو,گالری عکس های بازیگران,تک عکس  بازیگران,بیوگرافی بازیگران,تصاویر  بازیگران,عکس جذاب بازیگران,عکس دیده نشده بازیگران,

 

داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانی

افراد مشهور ایرانی در صفحه اینستاگرام خود چه عکس هایی به اشتراک گذاشته اند؟از تصاویر جدید ترانه علیدوستی تا تیپ جالب لیلا حاتمی و مادرش در یک مراسم را ببینید.

دیروز تولد آقا رضا صادقی خواننده خوش صدا و پرطرفدار کشورمان بود. این سلفی عمو پورنگ هم به همین مناسبت “نگاشت و گذاشت” شده است. تبریک به مرد مشکی پوش موسیقی. پ.ن: یکی از تلخ ترین شوخی های روزگار این است که نام اصلی عمو پورنگ، “داریوش” است.داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیشب گذشته فیلم سینمایی “من” ساخته تحسین شده سهیل بیرقی با حضور ستارگان سینما در پردیس چارسو اکران خصوصی شد و شبی ایده آل برای عکاسان و ادمین های صفحات طرفداری و همچنین ما رقم خورد! امیر جدیدی عزیز در حاشیه این مراسم در پردیس چارسو.

افراط و تفریط در همه بخش های سینما و تئاترمان موج میزند، علی الخصوص در نام فیلم ها. نه به “آخرین بار سحر را کی دیدی؟”، نه به “من”.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیترانه خانم علیدوستی هم قدم رنجه فرمودند و در این مراسم شرکت کردند. انصافاً نه ما و نه سهیل بیرقی راضی به زحمت نبودیم!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیمهناز افشار با یک جلیقه خبرنگاری در پردیس چارسو حضور یافت تا اگر گیر دادند و مانع ورودش شدند که شما نه در بخش عوامل فیلم هستید و نه در بخش میهمان ها، بگوید خبرنگار هستم! شاید هم با دو هفته تاخیر خواسته روز خبرنگار را گرامی بدارد. خلاصه راضی به زحمت ایشان هم نبودیم، علی الخصوص با شرایط حساسی که برایشان پیش آمده است!
داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی,فانجو,گالری عکس های بازیگران,تک عکس  بازیگران,بیوگرافی بازیگران,تصاویر  بازیگران,عکس جذاب بازیگران,عکس دیده نشده بازیگران,
الناز شاکردوست هم به مراسم آمد و بدون توجه و نزدیک شدن به شعاع سیصد متری ترانه علیدوستی و مهناز افشار، چند دقیقه ای در پردیس قدم زد و رفت سراغ کار و زندگی اش.
داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی,فانجو,گالری عکس های بازیگران,تک عکس  بازیگران,بیوگرافی بازیگران,تصاویر  بازیگران,عکس جذاب بازیگران,عکس دیده نشده بازیگران,
– ترانه!! (صدای نکره)

+ جانم؟

_ ای بابا، انتظار داشتیم یه چیز دیگه بگین! زهرماری، کوفتی، چیزی!

+ بالاخره باید یه فرقی بین افتتاحیه “کَن” و اکرانِ “مَن” باشه.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیلیلا خانم حاتمی هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم، به همراه مادرش زری خوشکام در مراسم حضور یافت. البته خانم حاتمی پیش از حضور در مراسم، در حال شستن پتو ها در لگن قرمز در حمام خانه بودند و وقت نکردند خیلی به خود برسند! حتی وقت پیدا مردن کفش های خودشان را هم نداشتند و با کفش های دم دستِ علی مصفا به مراسم آمدند!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیسفر های شیوا ابراهیمی و حدیث میرامینی ادامه دارد.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیعماد طالبزاده، از معدود متولدین دهه پنجاه است که به ادبیات متولدین دهه هشتاد صحبت می کند. او میتواند یک کیس خوب برای تحلیل و آسب شناسیِ فشار هایی باشد که روی متولدین این دهه آمده است. این که چه چیزی میتواند یک مرد گنده را اینگونه تباه کند، موضوعی تلخ و قابل تأمل است. #سیگار_آزاد
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیخود گلاب آدینه پس از دیدن این پست سریع شماره معصومه کریمی را گرفت و گفت که “تعریف و لقب در این حد خیلی اگز”جِرِه” و تابلو است، بیزحمت چند سیلاب کمترش کن”.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیعکسی زیبا از فریبا خانم کوثری، بازیگر خوب و بااخلاق سینما و تلویزیون در حال رسیدگی به باغچه کوچکش. فریبا خانم، علاوه بر رسیدگی به گل های سرخ، مراقب گلدون اطلسی هم باش.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیفریدون آسرایی این عکس قدیمی را به اشتراک گذاشته و از ما خواسته که او را پیدا کنیم. عجب انتظاراتی دارد! ما خودمان را در دنیای واقعی نمی توانیم پیدا کنیم، چه برسد به پیدا کردن شما در بین بیست نفر در یک عکس زیرخاکی! (کپشن مناسب برای فوتوگرافی های اینستاگرام)
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیعکس یادگاری حامد بهداد، فرهاد اصلانی و مهتاب کرامتی با اعضای گروه محبوب دنگ شو پس از تماشای کنسرت عزیزان.

“بی هوا با چَشمِ بیدار، در به در در کار دلدار

گفتم ای بادِ گُنَهکار، مستم کن با فکر دیدار”
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانینمردیم و بالاخره کاربرد آن منفذ پشت کلاه ها را متوجه شدیم. البته خیلی به درد من و شما نمیخورد، فقط برادرانِ “ناز”مان مثل امیرعباس گلاب استعداد و توانایی بکارگیری آن را دارند.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیای بابا. خدا بد ندهد! جناب کیانیان تنها راه درمان سریع و قطعی تان، گوش دادن به آلبومِ “عروسی بندری” استاد سندی است. طوری فرشینگ بشوید که علیرضا منصوریان در کف بماند! آن بخش “تلیتو لیته لیتوله تلیتو لیته لیتو” را هم روی آلارم گوشی تان بگذارید تا به صورت تضمینی از لحظه بیدار شدن تا لحظه بازگشت به تخت شاد و “بالا” باشید.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیآرش برهانی میهمان دورهمی خواهد بود. (شاید هم تماشاگر است، نمیشود با اطمینان گفت!)
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیمجتبی عابدینی، شمشیرباز کشورمان که با درخشش غیر منتظره اش در المپیک حسابی چهره شد، همراه خانواده محترم در کنار کیک تولد ۳۲ سالگی اش. تبریک به ورزشکار ارزشمند کشورمان.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیآناهیتا همتی در حال تماشای لوگوی زیبای برترین ها.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیبه گزارش پارس ناز مهدی سلطانی و رویا نونهالی در حال تامین قند و ویتامین بدن خود در دانشگاه تهران.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیعکسی زیرخاکی از دو عزیز دوست داشتنی، یعنی فرهاد بشارتی و بهروز بقایی که امیدواریم هر کجا که هستند سلامت باشند.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیاحسان خواجه امیری و عکسی که هر سال بمناسبت تولد رضا صادقی آپلود میکند. امیدواریم در این ۱۲ ماه پیش رو بین عزیزان دیداری تازه شود تا دیگر مجبور به تحمل عکس های قدیمی نباشیم.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانینوید محمدزاده برای حضور در گالری عکس های لانتوری به خانه هنرمندان رفته بود که گرفتار عکاسِ کمین کرده در بین شمشاد ها شد. داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیسلفی ساحلی رضا شفیعی جم در چمخاله. باور کنید رضا دست خودش نیست که عکس های جدی اش هم خنده دار است!داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیتاثیر ریش در عالی شدن قیافه مردان +عکس
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیلادن مستوفی و ماجرای دو کودکی که ایستگاهش را گرفته بودند.
لادن مستوفی,داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی,فانجو,گالری عکس های بازیگران,تک عکس  بازیگران,بیوگرافی بازیگران,تصاویر  بازیگران,عکس جذاب بازیگران,عکس دیده نشده بازیگران,
بابک کریمی در نمایی از فیلمِ “نهنگ و پلنگ”. (این چیزی که ما میبینیم به ماهی و گربه نمی خورد!) در ضمن اگر فرزندانتان زیاد قند میخورند، چسباندن این عکس بر روی قندان ها می تواند موثر باشد.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیخب امیرجان همین حرف ها را میرنی که ویروس های عزیز لج می کنند و تا ۵ کیلو کم نکنی بیخیالت نمیشوند! اگر با ادب و احترام رفتار کنی، خودشان راهشان را می گیرند و می روند.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیگویا سخنان مان در چند شماره قبل به سیاوش برخورده است و باعث شده خود را به نزدیک ترین تردمیل محل معرفی کند. آفرین سیاوش جان. باشگاه رفتن فقط یک هفته اولش سخت، چون معمولا به هفته دوم نمی کشد!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیالهه حصاری، شبنم قلیخانی و پژمان بازغی در پشت صحنه سریال جدید شهرام شاه حسینی.

ظرف “هشت و نیم دقیقه” “تو آزادی” باش تا یک سر برویم “خانه دختر”، برای اینکه “همه چیز آنجاست” و “دختران خورشید” باید “تاوان” پس بدهند. امیدواریم شهرام شاه حسینی این هنرنمایی با نام آثارش را ببیند و حال کند!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیعکس بانمک رضا صادقی و تیارا کوچولو در شب تولد رضا. رضا جان در این سن و سال میتوانی کارهای مثبت تری هم به دخترت یاد بدهی، این جور چیز ها را بزرگ که شد خودش یاد میگیرد!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیسید جان کسی برای گرفتن سلفی مجبورت کرده؟! تهدید شده ای که اگر سلفی نگیری دروازه بان جدید جذب می کنند؟! وگرنه دلیل ناراحتی ات چیست؟! بگو، با ما راحت باش، شاید کمکت کردیم!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیای جان! استعداد های متنوع علی ضیا تازه تازه دارد شکوفا می شود! استعدادش در ارتباط با طیور و پیرایش مو و لبخندِ ملیح!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیوقتی ۱۰ شب پس از ۱۵ ساعت کار در اوج خستگی به خانه بازمیگردی و برنامه دورهمی نگاه می کنی.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیبابا جذاب! بابا آلن دلون! بابا پل نیومن! بابا نگاهِ گیرا! بابا دلیل عمده ی انقراض پلنگ های ایرانی!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانی– خانم اونجا پارک نکن، جرثقیل ببره ما مسئول نیستم!

+ ای بابا…
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیعجب! توصیه دیگری ندارید سر راهمان بگیریم؟ ماستی چیزی؟
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیمهتاب کرامتی کلاً در تبریک و تسلیت ها یک روز تاخیر دارد. مثلا دیروز قهرمانی سهراب مرادی را تبریک گفت و امروز هم مدال سعید عبدولی را. حدود دو ساعت دیگر پست حمایتی اش از حمید سوریان هم روی خروجی اینستاگرامش قرار خواهد گرفت.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیرامبد جان تا قبل از اینکه به صورت شتری سرو شوی، بیانیه بده و ضمن تشکر از زحماتشان، بگو که دیگر چیزی برایت نفرستند!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیرویا میرعلمی، نرگس محمدی و میترا حجار پس از تماشای تئاتر “راپورت های شبانه دکتر مصدق”. تئاتری که گویا قرار نیست تمام شود و هر شب بنده خدا را از زیر پتو بیرون می کشند و روی سِن میبرند.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیچهار فرزندِ ایران در قالب تیم کشتی دو کشور متفاوت. حبیب الله اخلاقی و محمد بنا برای وطنشان، سامان طهماسبی و جمشید خیرآبادی برای کشور جمهوری آذربایجان. هیچگاه افراد را بدون در نظر گرفتن شرایط و مصائبی که بر آنها گذاشته و بدون درک از اتفاقات پشت پرده قضاوت نکنیم و به آن ها برچسب نزنیم.

از نگاه سرد و پاهای لرزان سامان طهماسبی در کشتی دیروز در برابر حبیب اخلاقی کاملاً مشخص بود که از اینکه زیر پرچم کشور آذربایجان دارد کشتی میگرد در رضایت کامل نیست، ولی “تصمیم” اش بنابه دلایل مشخص و نامشخص، این بوده و ما به تصمیم اش احترام می گذاریم.

پ.ن: هر دو عزیز حذف شدند و دستشان به مدال نرسید.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیگلاره عباسی در حال بازدید از گالری عکس های لانتوری که توسط نوشین جعفری عکاس خوب سینما و به نفع قربانیان اسیدپاشی برگزار شده بود.
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیسلفی عزیزان در پشت صحنه یک تئاتر. با حضور پویا امینی، مجید یاسر، مهشید حبیبی، آزاده زارعی و سایر عزیزان حاضر در تصویر.همان طور در متن اشاره شده، مسئولین تئاتر فوبیایِ بیننده دارند و چون استقبال از نمایش خوب و گسترده بوده، در این بی تماشاگری و خلوتِ وانفسای سالن های تئاتر، سانس های آن را کم کرده اند! ما هم که گوش هایمان بزرگتر از حدِ نرمال است مجید جان!
داغ ترین عکس های زیبای بازیگران و افراد مشهور ایرانیبا این عکس هنری از الناز شاکردوست مطلب امروزمان هم به پایان رسید. (گلدارش را انتخاب کردم که به تمِ عکس بیاید). شاد و سلامت باشید.

یا علی.

بیوگرافی الناز شاکردوست,عکسهای الناز شاکردوست در طبیعت شمال,فانجو,funjoo,جدیدترین عکسهای الناز شاکردوست,عکسهای الناز شاکردوست,الناز شاکردوست جدید ۹۵,الناز شاکردوست بدون آرایش,الناز شاکردوست در شمال,الناز شاکردوست ۹۵

داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی

منبع: فان جو پارس ناز

داغ ترین تک عکسهای بازیگران و افراد مشهور ایرانی,فانجو,گالری عکس های بازیگران,تک عکس  بازیگران,بیوگرافی بازیگران,تصاویر  بازیگران,عکس جذاب بازیگران,عکس دیده نشده بازیگران,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *