خلاصه داستان و عکس های سریال پریا

خلاصه داستان و عکس های سریال پریا

 

خلاصه داستان و عکس های سریال پریا

www_funjoo_Ir_seryal_paria_1


مجموعه تلویزیونی «پریا» در ۴۰ قسمتِ ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه، از فردا (یکشنبه) از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید.

سریال «پریا» از یکشنبه (۲۰ تیر ماه)، هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما راهی آنتن می‌شود.

بازیگران سریال پریا-Www.Funjoo_Ir_فان جو

سریال «پریا» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که به قلم سعید فرهادی نگاشته شده و بازیگرانی چون لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، محمود پاک‌نیت، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، کمند امیر سلیمانی، عمار تفتی، رامتین خداپناهی،محمدهادی قمیشی و ساغر شکوری در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان آین سریال آمده: «پریا و کیوان وارد عشقی پر چالش می‌شوند؛ مخالفت اطرافیان از یک سو و شرایط پریا که مطلقه است و صاحب دو فرزند از سوی دیگر…

بازیگران سریال پریا-Www.Funjoo_Ir_فان جو

باز پخش این سریال روز بعد ساعت ۱:۳۰  بامداد و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر اعلام شده است؛ همچنین خلاصه قسمت‌های پخش شده در هفته، پنجشنبه‌ها ساعت ۲۱ از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

سریال «پریا» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که با مشارکت دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت و موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر سلامت» تولید شده است.

بازیگران سریال پریا-Www.Funjoo_Ir_فان جو

 

فانجو

عکسهای سریال تلویزیونی پریا,اسامی بازیگران سر یال پریا,عکسها و داستان سریال پریا,زمان پخش سریال پریا,لادن مستوفی در سریال پریا,امیر حسین آرمان در سریال پریا,کمند امیر سلیمانی در سریال پریا,امیر رضا دلاوری در سریال پریا,ساغر شکوری بازیگر سریال پریا,افسانه بایگان در سریال پریا,عمار تفتی در سریال پریا,رامتین خداپناهی در سریال پریا,تصاویر و بازیگران سریال پریا,عکسهای پشت صحنه سریال پریا,داستان و عکسهای بازیگران زن و مرد سریال پریا,اسامی و عکس بازیگران سریال پریا,عکسهای سریال پریا+خلاصه داستان سریال,,سریال پریا | خلاصه داستان و عکسهای سریال پریا

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *