خداحافظی بهنوش بختیاری بخاطر همسرش!

خداحافظی بهنوش بختیاری بخاطر همسرش!

خداحافظی بهنوش بختیاری بخاطر همسرش!

honar1182

بهنوش بختیاری در صفحه شخصی اش با انتشار یک عکس خداحافظی کرد.

بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: حسین آقا یکی از بهترین انسانهای روزگار..به من گفت دخترم دلت که شکست سرتو بگیر بالا..دل شکسته گوشه هاش تیز است..مبادا دل ودست ادمی رو که دوسش داشتی زخمی کنی..صبور باش و سکوت کن..باشه حسین آقا ی گل..من بغضم رو پنهان میکنم..

رنجم را پنهان تر و میدانم که زمین گرد است..عشقولیا این مدت روزگار خوشی باهم داشتیم..و تنها راه ارتباطی همین پست ها و کامنتا با هواداران خوبم بود..از کسی بخصوص همکارام حمایت نمیخوام..جز بهاره رهنماااااااا که یار همیشگیم بوده ودلش مثل جواهر وجودش پاک پاک.و زهرا عاملی دوست شاعر من با اون قلب نقره ای و صورتیش .کار بدی نکردم که احتیاج به حمایت داشته باشم..مثل همیشه سرم رو راحت روی بالش میذارم..

honar1180

اما خواستم بگم که به خواسته خودم و همسرم که عشقش رو با دنیا عوض نمیکنم با تمام احترامی که برای مردمم قائلم تا عید بیشتر در خدمتتون نیستم و امیدوارم روزی روزگاری بتونم دوباره انقدر صمیمی با شما در ارتباط باشم..از پست های پر از حیله همکار عزیزم تشکر میکنم. .و از همینجا عذرخواهی میکنم از کسی که این مدت باهم دعوا ی کودکانه ای کردیم و باید بدونه که ما هردو انقدر بزرگ هستیم که عین آب زلال به سرعت نور عصبانیت رو فراموش میکنیم و بخشش…من مثل سابق شمارو دوس دارم…

این وسط خیلی چیزا از بعضی مردم..بعضی..فهمیدیم که مارو وسیع وپخته و دانا کرد..بسیار زیاد دوستون دارم و شل و پل همه مردم ایرانم..خوب و بد. .دشمن و دوست..خیلیا گفتن چرا یاعلی.

بهنوش بختیاری,خداحافظی بهنوش بختیاری,همسر بهنوش بختیاری,شوهر بهنوش بختیاری,اینستاگرام بهنوش بختیاری,بهنوش بختیاری و حسین اقا,,مطالب جذاب

منبع:فان جو،،برترین ها

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *