خانم های هنرپیشه! لطفا دست از سر جوانان بردارید! +تصاویر

خانم های هنرپیشه! لطفا دست از سر جوانان بردارید! +تصاویر

خانم های هنرپیشه! لطفا دست از سر جوانان بردارید! +تصاویر

خانم های هنرپیشه! لطفا دست از سر جوانان بردارید! +تصاویر,فان جو, بازیگر زن, پوشش, جشنواره فجر, گزارش تصویری

وقتی این طیف از هنرمندان که نه از عهده برآوردن نیازهای عاطفی و غریزی نسل جوان برمی آیند و نه قادرند زمینه ازدواج آنها را فراهم کنند، لااقل می توانند مناسب تر بپوشند و باوقارتر رفتار نمایند.

جشنواره فیلم فجر به آخر خط نمایش فیلم ها و نشست عوامل آنها رسید.اما رشته ای که علی رغم پایان یافتن جشنواره، همچنان سر دراز دارد وضعیت پوشش بازیگران است که معمولا به حاشیه ای پررنگ تر از متن مبدل می شود.
امسال خوشبختانه وضعیت پوشش ها در مقایسه با سال گذشته مطلوب تر بود. عمده دلیل آن شاید ابتکار وارد کردن فعالان مُد برای طراحی و سوق دادن نوع پوشش ها به سمت رسمی شدن بود.با این حال گرچه پوشش ها به نسبت و در مجموع مناسب تر شده اند، اما فاصله آن با تراز فرهنگی جامعه ایران بویژه از سوی بازیگرانی که خواسته یا ناخواسته الگو هستند، بسیار است.برخی بازیگران زن باید بدانند با نوع لباس پوشیدن و خودآرایی شان، جدای از رواج بدپوششی، هم بهانه تهدید امنیت خود (مانند قضیه تهدید بهاره افشاری به اسیدپاشی در فضای مجازی از سوی یک خواستگار) و هم زمینه تحریک جوانان را فراهم می کنند.در چنین شرایطی وقتی این طیف از هنرمندان که نه از عهده برآوردن نیازهای عاطفی و غریزی نسل جوان برمی آیند و نه قادرند زمینه ازدواج آنها را فراهم کنند، لااقل می توانند مناسب تر بپوشند و باوقارتر رفتار نمایند تا خدای ناخواسته محرک ناهنجاری های محتمل نباشند.

بنابراین لازم است به این طیف و طبقه اجتماعی آنها -که ظاهرا سخن گفتن از آموزه های دینی موضوعیت خود را برایشان از دست داده- دستکم یادآور شد؛ همانگونه که در موضوعاتی نظیر محیط زیست، دفاع از حقوق سگ ها و حیوانات، آلودگی هوا و… ورود می کنید، خوب است کمپینی هم برای خودداری از تحریک غریزه نسل جوان و طوفانی کردن دریای نیازهای جنسی او تشکیل دهید!یادمان نرفته سال گذشته برخی بازیگران مرد چطور با لباس های نامتعارف خود حاشیه ساز و انگشت نما شدند و عده ای با مقایسه لباس آنها با پوشش رسمی بازیگران غربی در جشنواره ها، گوشزد کردند: اگر اینها الگوی شما هستند چرا شباهتی به شما ندارند!؟خانم های هنرپیشه! لطفا دست از سر جوانان بردارید! +تصاویر,فان جو, بازیگر زن, پوشش, جشنواره فجر, گزارش تصویری
جامنیوز

خانم های هنرپیشه! لطفا دست از سر جوانان بردارید! +تصاویر

افتاب

خانم های هنرپیشه! لطفا دست از سر جوانان بردارید! +تصاویر,فان جو, بازیگر زن, پوشش, جشنواره فجر, گزارش تصویری

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *