جشن تولد بازیگران و ستاره ها معروف در روزهای اخیر

جشن تولد بازیگران و ستاره ها معروف در روزهای اخیر

جشن تولد بازیگران و ستاره ها معروف در روزهای اخیر

تولد-بازیگران-funjoo-ir

 

 

ستاره هایی که در روزهای اخیر تولد خود را جشن گرفتند,البته تولد مایکل جکسون هم در نبود وی برگزار شد.یادش گرامی. طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: از مایکل جکسون بگیرید تا سلما هایک که هفته پیش پنجاه ساله شد! در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به دنیا آمدند می اندازیم:

 

۲۹ اوت زادروز مایکل جکسون

کسی نیست که آهنگ های «سلطان پاپ» را نشنیده و با ریتم آن همراه نشده باشد و علیرغم اتهامات و خبرهای بدی که اواخر عمرش می شنیدیم، موسیقی مایکل جکسون تا ده ها سال بعد از او به عنوان میراثش باقی خواهد ماند. قصه مایکل قصه پسر جوانی بود که خیلی زود به شهرت رسید

 

و کودکی نرمالی نداشت و فشارهایی را تجربه کرد که یک جوان ۲۰ ساله به سرعت مشهور شده تحمل می کند.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرمایکل جکسون، زاده ۲۹ اوت ۱۹۵۸، خواننده، ترانه سرا، رقصنده و بازیگر آمریکایی، با لقب «سلطان پاپ» معروف بود. او از ۵ سالگی وارد صنعت موسیقی شد و به مدت ۴۵ سال فعالیت کرد. جکسون، بیتلز و الویس پریسلی با اختلاف بسیار زیاد از دیگر هنرمندان، پر فروش ‌ترین هنرمندان جهان هستند.

 

در سال ۲۰۰۶ کتاب رکوردهای جهانی گینس، رکورد موفق‌ترین سرگرمی‌ساز و صحنه‌گردان تاریخ را به نام جکسون ثبت کرد. طبق بررسی های تالار مشاهیر راک اند رول، کتاب گینس، مجله ونیتی فیر و منابع دیگر، مایکل جکسون محبوب‌ترین هنرمند تاریخ صنعت نمایش، مشهورترین مرد تاریخ، نیکوکارترین ستاره پاپ و پر جایزه ‌ترین هنرمند جهان است.

 

او بیشتر ثروت خود را برای انجام کارهای نیکوکارانه خرج کرد و ۲ بار نیز نامزد جایزه صلح نوبل شد که یک بار در سال ۱۹۹۸ و بار دیگر در سال ۲۰۰۳ بود.

جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرمنتقد مجله آل‌میوزیک او را اینگونه توصیف می‌کند: «یک ایزد توقف ناپذیر، که تمام ابزارها را برای فتح چارت های موسیقی به اراده خود در اختیار دارد؛ صدایی که بلافاصله خود را نشان می دهد؛ حرکات رقصی که چشم ها را خیره می کند؛ استعدادها و قابلیت های موسیقایی حیرت انگیز، و محبوبیت و قدرت بسیار بسیار زیاد یک ستاره.»
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیردارایی خالص او بیش از ۶۰۰ میلیون دلار برآورد شده که در ماه مارس ۲۰۱۶ این رقم با معامله ای که با سونی انجام شد به اندازه ۷۵۰ میلیون دلار دیگر تغییر یافت.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرلی میشل ۳۰ ساله شد

لی میشل سارفاتی، زاده ۲۹ اوت ۱۹۸۶، بازیگر، خواننده و نویسنده آمریکایی است که به خاطر نقش ریچل بری در سریال درام کمدی «گلی» که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ پخش می شد، معروف است. بازی میشل تحسین منتقدین را برانگیخت و برایش نامزدی جایزه امی، دو نامزدی جایزه گلدن گلوب،

 

یک جایزه ستلایت و سه جایزه پیاپی انتخاب مردم را به همراه داشت. از سال ۲۰۱۵ تاکنون او نقش هستر اولریک را در سریال کمدی ترسناک «ملکه های جیغ» ایفا می کند.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرمیشل وقتی بچه بود بازیگری را در برادوی و با نمایش هایی نظیر «بینوایان» آغاز کرد. در سال ۲۰۰۶، او نقش وندلا برگمن را در موزیکال راک «بیداری بهاری» در برادوی بازی کرد و اولین فیلم سینمایی اش را در سال ۲۰۱۱، در کمدی رمانتیک «شب سال نو» بازی کرد. در سال ۲۰۱۴ نیز صداپیشگی دوروتی گیل را در انیمیشن «افسانه های اوز: بازگشت دوروتی» انجام داد.
تولد-بازیگران-funjoo-ir
میشل در نوامبر ۲۰۱۱ با همبازی اش در سریال «گلی» یعنی کوری مانتیث دوست شد و آنها تا زمان مرگ کوری در جولای ۲۰۱۳ با هم بودند. از آوریل ۲۰۱۴ تا فوریه ۲۰۱۶ میشل با متیو پاتس، مدل و مربی سبک زندگی دوست بود. بعد از آن نیز میشل با رابرت باکلی آشنا شد که در جولای ۲۰۱۶ از او جدا شد. دارایی خالص لیا میشل ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است.

 

کامرون دیاز ۴۴ ساله شد

کمرون میشل دیاز، زاده ۳۰ اوت ۱۹۷۲، بازیگر، تهیه کننده و مدل آمریکایی است که با نقش هایی در فیلم های «ماسک» (۱۹۹۴)، «عروسی بهترین دوستم» (۱۹۹۷) و «همه خواستگارهای مری» (۱۹۹۸) و همچنین صداپیشگی کاراکتر پرنسس فیونا در سری انیمیشن های «شرک» (۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰) شناخته می شود.

 

فیلم های معروف دیگر او «فرشته های چارلی» (۲۰۰۰) و دنباله آن، «شیرین ترین چیز» (۲۰۰۲)، «به جای او» (۲۰۰۵)، «تعطیلات» (۲۰۰۶)، «در وگاس چه اتفاقی می افتد» (۲۰۰۸)، «شوالیه و روز» (۲۰۱۰)، «زنبور سبز» (۲۰۱۱)، «آموزگار بد» (۲۰۱۱)، «وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی» (۲۰۱۲)، «مشاور» (۲۰۱۳)، «زن دیگر» (۲۰۱۴) و «آنی» (۲۰۱۴) هستند.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیردیاز برای بازی در فیلم «جان ملکوویچ بودن» (۱۹۹۹)، «آسمان وانیلی» (۲۰۰۱)، «دار و دسته نیویورکی» (۲۰۰۲) و «همه خواستگارهای مری» (۱۹۹۸) نامزدی جایزه گلدن گلوب بدست آورد و در سال ۲۰۱۳، پردرآمد ترین بازیگر زن بالای چهل سال در هالیوود نامیده شد. از سال ۲۰۱۵ به بعد فروش ناخالص این هنرپیشه

 

در گیشه داخلی آمریکا به بیش از ۳ میلیارد دلار می رسید که این رقم برای کل دنیا از ۷ میلیارد دلار فراتر می رفت و این باعث شد که او دومین بازیگر زن پرفروش در گیشه داخلی شود.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرکمرون مدتی طولانی با کارلوس دو لا توره (تهیه کننده)، مت دیلون (بازیگر)، جرد لتو (بازیگر/خواننده)، جاستین تیمبرلیک (بازیگر/خواننده) و الکس رودریگز (ستاره بیسبال نیویورک یانکیز) بود. در ژانویه ۲۰۱۵ وی با بنجی مدن (موزیسین) ازدواج کرد. دارایی خالص او ۹۰ میلیون دلار برآورد شده است.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرریچارد گی‌یر ۶۷ ساله شد

ریچارد تیفانی گی‌یر، زاده ۳۱ اوت ۱۹۴۹، بازیگر آمریکایی است که بازیگری را در دهه هفتاد در نقش مکمل فیلم «در جستجوی آقای گودبار» و درخشیدن در فیلم «روزهای بهشت» آغاز کرد. در دهه هشتاد و با بازی در فیلم «ژیگولوی آمریکایی» بود که به عنوان یکی از ستاره های پیشرو و نماد جذابیت به شهرت رسید.

 

بعد از آن او در فیلم های زیادی از جمله «یک افسر و یک جنتلمن»، «زن زیبا»، «ترس کهن»، «عروس فراری»، «اولین شوالیه»، «شغال»، «آربیتراژ» و «شیکاگو» بازی کرد که برای نقشی که در «شیکاگو» بازی کرد برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. در سال ۱۹۹۹ مجله معروف پیپل، ریچارد گی‌یر را به‌عنوان «جذاب ترین مرد زنده دنیا» برگزید.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرریچارد از سال ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۸ با پنه لوپه میلفورد و در سال ۱۹۸۳ با پریسیلا پریسلی و در سال ۱۹۸۶ با کیم بسینگر دوست بود. در سال ۱۹۹۱ با سیندی کرافورد، سوپرمدل دهه نود، ازدواج کرد که در سال ۱۹۹۵ از او جدا شد. در نوامبر ۲۰۰۲ او با مدل و هنرپیشه کری لوول ازدواج کرد

 

که حالا یک پسر به نام هومر دارند که در فوریه ۲۰۰۰ به دنیا آمد. این زوج در سال ۲۰۱۳ پس از ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و روند طلاق آنها در حال حاضر در دادگاه عالی منهتن در جریان است. دارایی خالص ریچارد گی‌یر ۱۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرکیانو ریوز ۵۲ ساله شد

کِی‌آنو چارلز ریوز، زاده ۲ اوت ۱۹۶۴ در بیروت لبنان، بازیگر، تهیه کننده، کارگردان و موزیسین کانادایی است که با حرفه بازیگری اش که از سال ۱۹۸۵ آغاز شد و تا بیش از سه دهه ادامه یافت شناخته می شود. وی با بازی های درخشانی که در چندین فیلم موفق و پرفروش از خود ارائه داد از جمله سری کمدی های «بیل و تد» (۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱)، و فیلم های دیگری مانند «روابط خطرناک» (۱۹۸۸)،

 

«آیداهوی اختصاصی خودم» (۱۹۹۱)، «دراکولای برام استوکر» (۱۹۹۲)، «بودای کوچک» (۱۹۹۳)، «سرعت» (۱۹۹۴) توانست به شهرت برسد و از آن پس در فیلم های مطرحی مانند «وکیل مدافع شیطان» (۱۹۹۷)، سه گانه علمی-تخیلی «ماتریکس» (۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳)، «کنستانتین» (۲۰۰۵)، «سلاطین خیابان» (۲۰۰۸)،

 

«زندی خصوصی پیپا لی» (۲۰۰۹)، «مرد تایچی» (۲۰۱۳)، «۴۷ رونین» (۲۰۱۳)، «جان ویک» (۲۰۱۴) و «شیطان نئونی» (۲۰۱۶) و غیره بازی کرد.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیراز زمانی که ریوز در صنعت فیلم فعال شد، توانایی هایش مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. یکی از منتقدین نیویورک تایمز انعطاف پذیری ریوز را مورد تمجید قرار داده بود و از دیسیپلین و گستره استعدادها و مهارت هایش تعریف کرده بود. البته با وجود این همه مهارت همیشه او را در یک نوع کاراکتر محدود کرده و همیشه او را در نقش قهرمانی که دنیا را نجات می دهد نشان داده اند.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیردر ژانویه ۲۰۰۰، جنیفر سایم، نامزد ریوز، بچه ای مرده به دنیا آورد که دختر بود و اسمش را ایوا آرچر گذاشته بودند. غم از دست دادن این فرزند باعث شد که این دو چند هفته بعد از هم جدا شوند. در ماه آوریل همان سال سایم در حادثه رانندگی جانش را از دست داد. کیانو از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ با شارلیز ترون دوست بود. دارایی خالص کیانو ریوز ۳۵۰ میلیون دلار برآورد شده است!
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرسلما هایک ۵۰ ساله شد

سلما هایک پینو، زاده ۲ سپتامبر ۱۹۶۶ در وراکروز، مکزیک، بازیگر، مدل و تهیه کننده مکزیکی-آمریکایی است. او فعالیت هنری‌اش را از مکزیک و با بازی در در مجموعه‌ای از تله‌نوولا به نام «ترسا» آغاز کرد و بعد از آن با بازی در فیلم «کوچه معجزه» اولین تجربه سینمایی‌اش را پشت سر گذاشت و برای آن نامزد جایزه آریل شد.

 

در سال ۱۹۹۱ به هالیوود نقل مکان کرد و با بازی‌های زیبایی که در فیلم های «دسپرادو» (۱۹۹۵)، «تعصب» (۱۹۹۹) و «غرب وحشی وحشیم (۱۹۹۹) از خود ارائه داد، به شهرت رسید.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیرسلما در سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم «فریدا» در نقش نقاش مشهور مکزیکی، فریدا کالو، توانست در جشنواره‌های زیادی نامزد دریافت جایزه شود که از آن جمله می توان به اسکار، بفتا، جایزه انجمن بازیگران فیلم و جایزه گلدن گلوب اشاره کرد. این فیلم توجه منتقدان را به خود جلب کرد و یک موفقیت مهم تجاری بود.

 

در سال ۲۰۰۷ بعد از دعوت به ای بی سی، مجموعه درام-کمدی «بتی بی‌ریخته» را بازی کرد. پس از آن به ان بی سی دعوت شد و سریال کمدی «۳۰ راک» را از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ بازی کرد. از فیلم‌های اخیر او می‌توان به «بزرگ‌شده‌ها» (۲۰۱۰)، «گربه چکمه‌پوش» (۲۰۱۱)، «بزرگ‌شده‌ها ۲» (۲۰۱۳) و «داستان داستان‌ها» (۲۰۱۵) اشاره کرد.

جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیر

در ماه مارس ۲۰۰۷ بود که هایک نامزدی اش با فرانسوا-هنری پینو، میلیاردر فرانسوی و مدیرعامل کمپانی کرینگ را تأیید کرد و اعلام کرد که باردار است و در سپتامبر ۲۰۰۷ در مرکز پزشکی سدارز-سینای در لوس آنجلس دختری به نام والنتینا به دنیا آورد. این زوج در سال ۲۰۰۹ در روز ولنتاین در پاریس ازدواج کردند

 

و در آوریل ۲۰۰۹ مراسم دیگری در ونیز برگزار کردند. دارایی خالص سلما هایک ۸۵ میلیون دلار برآورد شده است.
جشن تولد بازیگران و ستاره ها در روزهای اخیر

 

جشن تولد بازیگران و ستاره ها معروف در روزهای اخیر

منبع: فان جو پارس ناز

جشن تولد بازیگران و ستاره ها معروف در روزهای اخیر,فان جو,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *