تک عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد

تک عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد

تک عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد

۲۴۵۶۱۷۵۹۴-funjoo-ir

عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد

افراد مشهور همیشه می خواهند اخبار مربوط به خود را با هواداران و طرفداران به اشتراک بگذارند و شبکه های اجتماعی هم وسیله ای برای این کار است که خانم بهنوش بختیاری توانسته اخبار خود را با ۵ میلیون نفر به اشتراک بگذارد. در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

 

لبخندِ “زیادی ژکوند”ِ الهام حمیدی، بازیگر با عظمتِ سینما و تلویزیون (منظورمان عظمت در هنر و توانایی هایشان است، نه جنبه های دیگر!) در زیر یک اثر هنری منقلب کننده که توسط یکی از دلفین های دلفیناریوم برج میلاد خلق شده است.

لبخندِ “زیادی ژکوند”ِ الهام حمیدی
عکس زهره حمیدی و پسرخوانده اش در یک رستوران در کرج. بهت و شوکِ محسوس در چشمانِ آقا نیما (که روی دست راستش هم تاثیر گذاشته) احتمالاً بخاطر فشار عصبی ناشی از صورتحساب است و به زودی مرتفع میگردد.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردوالا ما یادمان نمی آید میهمان دعوت کرده باشیم، ولی حالا چون زحمت کشیده اید، بفرمایید.

تک عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد

عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد– هوی مگه کوری؟؟ نمیبینی ورود ممنوعه مثل چی سرتو انداختی اومدی؟؟

+ ساره جان آروم باش… قانون ورود ممنوع شامل تاکسیا نمیشه.. خودتو ناراحت نکن.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردناصر خان این روزها یک دقیقه هم آسایش ندارد! یعنی با این عکس ها خواب و خوراک را از ایشان گرفته اند. حتی مجال نمیدهند کمی تیپ بزند و لباس خانه را عوض کند!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردرضا عطاران در حال قدم زدن در محوطه بیرونی یک مراسم هنری بود تا عوارض و درد و دل پیچه ی ناشی از پر خوری را تا زمان خالی شدن مکان مورد نظر، کمی تسکین دهد که ناگهان یاسمینا باهر با این عکس او را غافلگیر کرد!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردامید حاجیلی با این سلفی شایعات مبنی بر پیوستن او به جرگه “رد دادگان” را تایید کرد. باز جای شکرش باقی است که بینی مبارکش از این جوش های سر سیاهِ مشمئز کننده ندارد. واقعاً شانس آوردیم!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردامیر جدیدی پس از پیاده شدن از متروی تندروی خط کرج.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرددکترِ قلب مهدی ماهانی به او توصیه کرده است که روزانه ۴۵ دقیقه سر کوچه بیاستید و به دوردست ها خیره شود.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعکس بازیگران این جایزه و جشن و ها و فحش ها همگی گذرا هستند فرهاد جان، چیزی که میماند این عکس است و ای کاش قبل از پوشیدن تیشرت یک اتویی خرجش میکردی!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردمهران رنجبر در انتظار فرارسیدن امدادخودرو در حاشیه اتوبان زنجان – تبریز.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردهمانطور که پیش بینی کرده بودیم، نشریه یالثارات دوباره روی کیوسک رفت و به شدت حرص هنرمندان را درآورد تا دعوای بین سینماگران و این نشریه به نقطه اوج خود برسد. ما هم مثل همیشه ضمن عرض ارادت خدمت دو طرفِ دعوا، با یک ظرف تخمه ژاپنی در حال تماشای دعوا هستیم!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردامیر آقایی، هدیه تهرانی و نوید محمدزاده در پشت صحنه فیلم سینمایی “بدون تاریخ، بدون امضا” جدیدترین ساخته وحید جلیلوند. به وحید جلیلوند توصیه میکنیم تا موعد فیلمش فرا نرسیده برود و امضای مورد نظر را بگیرد تا فیلمش پاس شود، وگرنه کلاهش پس معرکه است.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعکسی عالی مربوط به سال های ابتدایی مد شدن موهای “نامرتب” و “تصادفی” با حضور خواننده های محبوب آن روز ها. فرزاد فرزین، حمید عسکری، مهدی مقدم، هومن سزاوار و نریمان.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردسارا عبدالملکی در حال نشان دادن هدیه ای که سامسونگ به او تقدیم کرده است. دستش درد نکند. یک بار هم در نمایشگاه رسانه های دیجیتال به ما یک فلش مموری ۴ گیگی هدیه داد. انصافاً این کُره ای ها خیلی سخاوتمند هستند. (حالا کاری نداریم که فلشش دو روز بیشتر کار نکرد!)
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردرضا درمیشیان در کنار دو تن از قربانیان جنایات اسیدپاشی در اکرانِ اول فیلم “لانتوری”. فیلمی که تماشایش محدودیت سنی دارد و بچه ها را راه نمی دهند. توصیه میکنم این فیلم را ببینید. هر چه زود تر بهتر! یهو دیدی مثل “خانه پدری” کیانوش عیاری بعد از دو روز خیلی خودجوش از پرده پایین آمد و حسرت تماشایش در دل ماند.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردفوتو آف دِی؟! آنا جان جسارتاً مگر نشنال جئوگرافیک هستی که عکس روز داری؟!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردمیدانم که حافظ ناظری پس از حضور “جنتلمنانه اش” در خندوانه کلی طرفدار پیدا کرده است، انصافاً هم هنرمند خوب و مرد متشخصی است، ولی هیچ جوره نمی توانم با او کنار بیایم! چون هیچ گاه یادم نمیرود وقتی که برای یکی از مجوز هایش مشکل پیش آمد چگونه با چندین پست اینستاگرامی و مصاحبه از خجالت کشورش درآمد.

 

همین یادگار های تخت جمشید که در مقابلش ژست گرفته، تبدیل به نماد های خاکِ عقب مانده و پر از محدودیت و ناتوان در درک هنر شد. حتی به آمریکا بازگشت و هر روز پست گذاشت و به به و چه چه کرد و کشورش را پیف پیف و اَه اَه! ولی تا مشکل مجوزهایش حل شد، ناگهان خون آریایی اش بالا زد و خاک وطن برایش متعالی و مقدس گشت.

 

حافظ ناظری، پسر شوالیه آواز ایران، امروز خیلی محبوب تر از سال های ورودش به ایران است. امیدواریم هیچ گاه مجوز هایش دچار مشکل نشود، چون این بار علاوه بر حرمتِ خاکِ وطن، احساساتِ هواداران هم در میان است.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردتکان دهنده ترین پست امروز را امید زندگانی گذاشته است. آنقدر تکان دهنده است که پس از تماشایش دیگر آن آدم سابق نخواهید شد…
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعکسی زیبا از استاد جمشید مشایخی که مربوط به یکی از فیلم های پرشمار ایشان است.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرداینستاگرام از دیروز یک قابلیت و آپشن جدید به نام Story یا همان “داستان” اضافه کرده است که در آن فقط می توانید عکس ها و ویدئو های یهویی که در ۲۴ ساعت گذشته با گجتتان گرفته اید را بصورت سریالی و ادامه دار، بیرون از ساختار پست ها به اشتراک بگذارید. طبق انتظار، سیروان خسروی که همیشه از همه جهت آپدیت بوده است، اولین Story دنیای چهره ها را به نام خود ثبت کرد.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردکاملاً صحیح می فرمایید جناب عمرانی. گوش ها فریب نمی دهند، ولی دستگاه های ضبط و افکت صدا ممکن است آدم را فریب دهند و باعث شوند که او فکر کند صدایش خوب است و خدای ناکرده یک پکیج کامل از فاجعه های هنری در قالب یک آلبوم تولید و عرضه کند.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردالناز شاکردوست از اکران فیلم سینمایی رئال – انیمیشن (یک چیزی مثل همان فالوده – بستنی خودمان) مبارک در جشنواره فیلم مونترال کانادا خبر داد.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردزی زی گولو آسی پولیکا که چند سالی میشد خبری ازش نبود، این بار با فک و فامیل هایش بازگشته است و امیر آقای جمالی و همکارانش را حسابی به زحمت انداخته است!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردحامد حدادی در مراسم تولد یک خواننده زیر زمینی که خیلی “پایه” است!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردبا عرض معذرت، ماشاالله قد و قامت حامد جان آنقدر بلند است که مجبوریم برای پوششِ کپشن، دو بار شات بگیریم!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردسلفی خواهران توسلی در جشن تولد مادر عزیزشان در یک رستوران. تبریک این روز به مادر محترم، همچنین هانیه، هما و طناز.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعکس یادگاری علی دایی در کنار یکی از عزیزان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور. ممنون از علی دایی که دغدغه های فوتبالی و غیره هیچ گاه باعث غفلتش از کارهای خیر نشد.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردفقط مانده بود اظهار نظر های سیاسی عزیزان را با Prisma ببینیم!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردامروز، سالگرد میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر است. تبریک فراوان به همه دختر خانم های عزیز، امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید و مثل همیشه در فتح قله های توانستن و پیشرفت، روی این پسر ها را کم کنید ?

با عکسی از دیار خانم، دخترِ نازِ امیر دلاوری این روز را دوباره شادباش می گویم.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردهایده حائری، بازیگر و نویسنده پیشکسوت سینما و تلویزیون در حال سخنرانی در یک جمعِ هنری.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردخواهران هنرمند، یعنی نگین صدق گویا و شیرین بینا در حال رفتن به مراسمی که قطعاً خواستگاری نیست، ولی بردن گل لازم بوده است.

 

برخی از این نام های خانوادگی هم ماجرای غریبی دارند و با هیچ منطقی جور نیستند؛ مثلا طناز طباطبایی و بهنوش طباطبایی خواهر نیستند، یا نادر محمدخانی و ناصر محمد خوانی برادر نیستند، آنوقت نگین صدق گویا خواهر شیرین بینا و احسان علیخانی برادرِ رضا حسنی خو مدیر عامل جدید استقلال است!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردخب. کسانی که انجام می دهند و کسانی که انتقاد می کنند را شناختیم، جسارتاً تکلیف کسانی که مثل مترسکِ مزرعه دستانشان را باز می‌کنند و ژست می‌گیرند، چیست؟
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردمعلوم نیست کار امیرمحمد زند در کدام اداره یا سازمان گیر کرده است.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعکس یادگاری اعضای تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با شهریار فوتبال.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردمی گویند استاد اقبالی پس از دیدن این ترانه اش در زیر پستِ علی ضیا، دوباره به کار و بار سابقش که چند سال بود ترک کرده بود، بازگشته است و دوبرابرِ قبل مشغول است. حق هم دارد بنده خدا!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردشهره خانم عکسِ تکی جناب خان یا عکس دو نفری او با خودت را می گذاشتی خیلی سنگین تر از این بود که فقط یک چشمِ رامبد در کادر باشد.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردمختار سائقی و عکسی مربوط به سال های بهار زندگی اش. چه بهار سرسبز و پر گل و بلبلی هم داشته آقا مختار!عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردسلفی سفارشی احمد ایراندوست و خبرنگاران زحمتکش استادیوم آزادی.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرداز هفته آینده بازی های المپیک آغاز می شود و اکثر ورزشکاران المپیکی مان این روز ها در ریو هستند و هر از چند گاهی با سلفی و عکس های دیگر ما را در لحظات پر از استرس و امیدشان سهیم می کنند. سلفی جالب نجمه خدمتی و پوریا نوروزیان را شاهد هستید.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردهمیشه پیش از سلفی دقت داشته باشید که از رنگ و برند یکسانی استفاده نکرده باشید. نه تنها خوبیت ندارد، بلکه اُفت هم دارد!
۲۴۵۶۱۷۵۹۴-funjoo-ir
این هم سلفی سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان از پنجره اتاق هتلشان. البته هتل که چه عرض کنم، عکس هایی که ما از این هتل ها دیده ایم بیشتر شبیه زندان انفرادی است تا هتل. کاروان آمریکا هم با خودش یک کشتی تفریحی و مجلل به عنوان هتل به برزیل آورده است تا النگوهای ورزشکارانشان در این هتل ها نشکند.عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردممنون از عمو فتحعلی اویسی که هر از چندگاهی زحمت می کشد و نظم و دیسیپلین را به مجله بازمی گرداند!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردچیزی زیادی نمانده تا پرستو گلستانی هم به آن جرگه ی معروف بپیوندد.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردگویا دوستان موزیسین رضا را توجیه نکرده اند که اخمش تاثیری در حنجره او نخواهد داشت و این حرفه با عکاسی و بازیگری متفاوت است.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردصفحه ای از فصل “خود درگیری” در کتاب “چگونه روی مُخ باشیم؟”.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرداولین جشنِ تولد :)))

آفرین به الناز حبیبی که درکِ کاملی از دنیای پر طمطراق و آشِ شورِ جشن ها و مراسم هایشان دارد.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعکسی که میتوان آن را برای چسباندن روی پاکت سیگارها به مرکز دخانیات کشور پیشنهاد داد. با شعارِ “دخانیت عامل اصلی شکست عشقی و افسردگی است.”
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردامیر سهیلی با این سلفی در کنار دختر عزیزش، این روز را به همه دختران سرزمین تبریک گفت.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردآرش میراحمدی هم با این عکس از دخترش، روز دختر را به تمامی “چُغُک” ها تبریک گفت!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردجناب القطری هم با پریسما سلفی میگیرد :)))
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد– بخدا ده ثانیه هم طول نمیکشه، فقط یه عکس!

+ باشه… فقط پاتو رو بدنه نذاری صبح کارواش بودم..

– چشم، رو سپر میذارم.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد

فان جو سلفی سپهر حیدری در کنار کوهِ معرفت و آبشارِ سخاوت.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردنفیسه روشن را با رفقایش تنها می گذاریم.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردخاطره بازی استاد محمدعلی کشاورز با این عکس از فیلم خاطره انگیز “کفش های میرزا نوروز” در کنار استاد علی نصیریان.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعالیست این مهراب :)))
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردسلفی مهسا جاور بانوی تاریخ ساز قایقرانی کشورمان که تنها بانوی این رشته در کاروان المپیکی کشورمان است.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردسلفی لیلا بلوکات و رویا تیموریان، صرفاً جهت “شب خوش” گفتن.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردپانته آ بهرام در حال یادداشت کردن یک چیزی در یک جایی. واقعاً شرمنده، از این عکس بیشتر از این نمیشود اطلاعات استخراج کرد! البته آن عزیز پشت سری هم بهمن کیارستمی است که دارد اس ام اس های دریافتی از جامعه پزشکی را نخوانده پاک می کند.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردیک بار به رضا رشیدپور گفتند یک کپشنِ کوتاه و یکی دو خطی بنویس، مُرد. از آن به بعد دیگر از او چنین درخواستی نکردند.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردیوسف جان همان یک پستی که شش ماه یک بار می گذاری را هم دیگر نگذار. اینطوری نه خودت اذیت میشوی، نه ما! ممنون.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردسلفی محمد نادری و سروش جمشیدی در پشت صحنه دورهمی. سروش برای خودش پدیده ای در طنز است. حیف که کمی دیر کشف شده!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعکسی زیبا و کاملاً دخترانه از پناه خانم، دخترِ عزیز شاهرخ استخری. روز همه ی پرنسس های بابا مبارک باشد! (این تبریک را از یک گروه تلگرامی کِش رفتم)
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردگشت و گذار امیر جعفری و خانواده در آن سوی مرزها همچنان ادامه دارد. امیر با این ظاهری که برای خودش ساخته، اگر یک چشمش را ببندد و یک تتوی جمجمه روی بازویش بچسباند، می تواند یک تنه باعث تخلیه کلِ اسکله تفریحی بشود!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردکوروش سلیمانی هم با این عکس بامزه در کنار دخترش به استقبال این روز مبارک رفت.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردخواسته های غیر معقولی داری رضا جان. پس چکار کند؟ روز به روز کوچک تر شود؟!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردسلفی داوود عابدی و هادی عامل که راهیِ ریو هستند. منتظر گزارش های هیجان انگیز هادی عامل از سواحل ریو… ببخشید، از سالن های کشتیِ ریو هستیم.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردبیا پایین بچه! شیطون هُلت میده پخشِ آسفالت میشی!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردواقعاً نمی دانیم در مورد این ماجرا چه موضعی بگیریم. چون نه شهاب حسینی فردی است که لحظه ای اخلاق را فراموش کند و نه بیژن بیرنگ آدمی است که بخواهد کسی را بی دلیل تخریب کند. همچنین از ماجراهای پشت پرده و وقایعی که از قبل بین عزیزان بوده و همچنین صحتِ این اس ام اس ها هم مطمئن نیستیم.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردواکنشِ گلاره عباسی به ابراز احساسات مردم پس از اعلام نامش از سوی خواننده کنسرت. یک مقدار یواش تر واکنش نشان بده گلاره جان، خبر خاصی نیست!
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعمو اسدالله یکتا همچنان در حال تکمیل آلبوم خود با هنرمندان مختلف است.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردعکس آتلیه ای رضا صفایی پور، بازیگر قدیمی سینما که پدر و مادرهایمان او را با نام “طوفان” در فیلمفارسی های اکشن می شناسند، در کنار دختر عزیزش. این شماره هم به پایان رسید. مجدداً روز دختر را به همه دختر خانم های عزیز و محترم تبریک عرض می کنم. آخر هفته خوبی داشته باشید.

یا علی.
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد

 

تک عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد

منبع:فان جو پارس ناز

تک عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مرد,فان جو,گالری عکس های بازیگران,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *