توضیحات امیر‌مهدی ژوله درباره برخی سوء تفاهم‌ها

توضیحات امیر‌مهدی ژوله درباره برخی سوء تفاهم‌ها

توضیحات امیر‌مهدی ژوله درباره برخی سوء تفاهم‌ها

 

امیرمهدی ژوله نسبت به برخی سوءتفاهم‌های ایجاد شده درباره روایت طنزش از بیماری ام‌اس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله روزنامه‌نگار و نویسنده طنز در یکی از اجرا‌های خود در این برنامه بیماری ام‌اس را به عنوان موضوع استند‌آپ‌کمدی خود انتخاب کرد و به این بیماری از زاویه‌ای طنز نگاه کرد. اما اجرای او برای عده‌ای سوءتفاهم‌های به وجود آورد.

این نویسنده که به تازگی در مسابقه خنداننده برتر «خندوانه» نیز شرکت کرده، برای برطرف شدن این سوءتفاهم‌ها توضیح کوتاهی را در اینستاگرام منتشر کرد.

او در این پست اینستاگرامی با اشاره به این موضوع که خود به بیماری ام‌اس مبتلا است، نوشت : « با سلام، اساسا رامبد می‌خواست با من به عنوان یه ام اسی موفق! گفتگو کنه که من پیشنهاد دادم این خاطره گویی من به عنوان یه بیمار و نوع مواجهه ام با این بیماری به صورت یه شبه استند اپ کمدی اتفاق بیفته.  قطعا کم کاستی هایی داشتم و به خاطر جرح و تعدیل ها و تلخی موضوع این کم و کاستی ها بیشتر هم نمود داشت.»

ژوله در ادامه نوشته خود، دلیل ایجاد این سوءتفاهم‌ها را حذف شدن قسمت‌هایی از آن برنامه می‌داند : « ضمن اینکه به خاطر درگیر بودن خودم با بیماری یه کم بی پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چیزی که بر من گذاشته بود، ام اس رو روایت کردم… به نظرم اگر بخش معرفی، بخشی از شوخی ها، بخشی از گپ و گفتم با رامبد عزیز و کل بخش تقدیر و اهدای لوح حذف نمیشد، این تک و توک سوتفاهمات هم برای این تک و توک دوستان پیش نمیومد.»

 

،خبر انلاین

,مجموعه تلویزیونی خندوانه,تلویزیون

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *