تفاوت های اینستاگرام رضا گلزار و دی کاپریو

تفاوت های اینستاگرام رضا گلزار و دی کاپریو

تفاوت های اینستاگرام رضا گلزار و دی کاپریو

محمدرضا گلزار یکی از محبوب ترین بازیگران ایرانی است و لئوناردو دی‌ کاپریو یکی از محبوب ترین بازیگران دنیا! قصد داریم به مقایسه صفحه اینستاگرام این دو بازیگر بپردازیم.

تفاوت های اینستاگرام  رضا گلزار و دی کاپریو

مقایسه محمدرضا گلزار و لئوناردو دی کاپریو

امروزه با گسترش هر چه بیشتر نفوذ اینترنت در زندگی روزانه مردم، شبکه‌ های اجتماعی نقش مهمی در ارتباط افراد مشهور با مردم بازی می‌کنند. یکی از شبکه‌ های اجتماعی پرطرفدار در ایران اینستاگرام است. این اپلیکشن که بستری برای اشتراک عکس است، افراد بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. استقبال از این شبکه اجتماعی به گونه‌ای است که در برخی موارد هنرمندان ایرانی حاضر در اینستاگرام از همتایان خارجی خود، دنبال‌کننده‌های بیشتری دارند.

برای نمونه می‌توان محمدرضا گلزار بازیگر سینمای کشورمان را با لئوناردو دی‌ کاپریو بازیگر مطرح هالیوود مقایسه کرد. گلزار با ۱ میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام، دی‌کاپریو را که ۹۶۳ هزار نفر دنبال‌کننده دارد، پشت سر گذاشته است.

دی‌کاپریو خود را در اینستاگرام اینگونه معرفی می‌کند: بازیگر و فعال محیط‌‌ زیست. او ۱۶ نفر را در این شبکه اجتماعی دنبال می‌کند و تا کنون ۷۹ پست در اینستاگرام گذاشته است. تنها ۲ عکس از این ۷۹ پست اینستاگرامی عکس‌ های خود این بازیگر است. سایر عکس‌ ها به محیط زیست و مسائل اجتماعی اختصاص دارد.

محمدرضا گلزار خود را در اینستاگرام اینگونه معرفی می‌کند : محمدرضا گلزار، لا اله الا الله محمد رسول الله. او ۲۱ نفر را در اینستاگرام دنبال می‌کند و تا کنون ۴۱۱ پست در اینستاگرام گذاشته است که اغلب آنها عکس‌ های خود این بازیگر است.

محمدرضا گلزار,لئوناردو دی کاپریو,اینستاگرام محمدرضا گلزار,اینستاگرام لئوناردو دی کاپریو,مطالب جذاب

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *