خرید هاست و سرور مجازی _ جوان سرور
خانه » گالری عکس » عکس های بازیگران » تصاویر زوج بازیگر که مدل تبلیغاتی یک برند شدند

کوچک کننده و فرم دهنده بيني Nose Up ساعت بند چرم اليزابت تخفيف ويژه فقط 15 هزار تومان عينک آفتابي Louis vuitton فقط 30 هزار تومان دستبند مغناطيسي پاوربالانس فقط 10 هزار تومان کیف محافظ ضدآب موبایل ساعت گوچي gucci دستبندي نگين دار فقط 15 هزار تومان ساعت طرح رولکس نقره اي فقط 20 هزار تومان  ساعت كاسيو تيتان طرح EDIFICE 554 فقط 55 هزار تومان  گردنبند مرغ آمين فقط 20 هزار تومان عينک خلباني شيشه آبي فقط 28 هزار تومان

تصاویر زوج بازیگر که مدل تبلیغاتی یک برند شدند

تصاویر زوج بازیگر که مدل تبلیغاتی یک برند شدند

تصاویر زوج بازیگر که مدل تبلیغاتی یک برند شدند

تصاویر زوج بازیگر که مدل تبلیغاتی یک برند شدند,فان جو, امین زندگانی, الیکا عبدالرزاقی, بازیگر زن, مدلینگ, تبلیغات, گزارش تصویری

حضور چهره‌ها در دنیای تبلیغات، کاملاً پذیرفته‌شده و اساساً یکی از قاعده‌های معمول است. طبیعی است که برندها و مووسات برای معتبر و امتحان‌پس‌داده نشان‌دادن محصولات خودشان، از کسانی کمک بگیرند که این مشروعیت را پیش از این در حوزه خودشان کسب کرده‌اند و حالا همگان به آن‌ها و انتخاب‌های‌شان باور دارند.

هر چند ماجرای حضور ستاره‌های سینما، موسیقی و ورزش همیشه دچار فروز و فرودهایی در ایران بوده است اما مدتی است که این حضور دوباره چشمگیر شده و بازیگران و ورزشکاران، مدل‌های تبلیغاتی مختلفی از لوازم آرایش و پوشاک گرفته تا محصولات لوازم خانگی.
بنابراین در حضور این هنرمندان و ورزشکاران، با توجه به نقش غیر قابل انکار ستاره‌ها بحثی نیست، اما این بدیهی‌بودن نباید باعث شود که اجرای تبلیغات، چه طراحی پوسترها و کاتالوگ‌ها و … و چه برنامه‌‌های تبلیغاتی با بی‌سلیقگی همراه باشد. مثلاً برندی که از الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی برای تبلیغات محصول خود استفاده کرده، دچار همین ساده‌کردن ماجراست؛ این‌که هنرمندانی محبوب و خوش‌چهره را بیاوریم و تمام! قواعد و مبانی دنیای تبلیغات، مسلماً چنین تصوری را ترویج نمی‌کنند.در یکی از عکس‌هایی که این برند محصولات لوازم خانگی به صورت استند در نمایشگاه‌ها و … مورد استفاده قرار داده، تنها عکس این دو بازیگر را می‌بینیم با عنوان محصول. این نوع طراحی گرافیک برای تبلیغ یک محصول، بسیار نخ‌نماست و از سویی شاید کارکردهای قدیمی خود را هم نداشته باشد. مثلاً به یاد می‌آوریم آگهی‌های مطبوعات را پیش از انقلاب اسلامی که زنی زیبارو را حتماً در آگهی‌ها استفاده می‌کردند چه این آگهی ربطی به آن زن داشته باشد و چه نداشته باشد؛ از کاشی و سرامیک گرفته تا ماشین‌آلات سنگین و… همیشه با حضور اغواگر زنی زیبا و خوش‌اندام همراه بود. چنین طراحیِ خامدستانه‌ای بی‌که قصد مقایسه‌ای در مضمون این آگهی‌ها باشد، آدم را یاد کارکرد همان آگهی‌های قدیمی می‌اندازد.در یکی دیگر از عکس‌ها، طراحی کمی جلوتر رفته و این‌بار همسران سینمای ایران را کنار یک اجاق به تصویر کشیده است. هر چند در این‌جا نیز نمی‌توان بر اساس مبانی طراحی گرافیک که مبتنی بر تهییج و برانگیختن مخاطب در تبلیغات هستند، خلاقیت و هوشمندی‌ای را سراغ گرفت.اما در بین همه عکس‌هایی که از این همکاری تبلیغاتی بین این دو سینماگر و این برند منتشر شده، دو عکس، با این‌که عکس‌های چندان هنرمندانه و کارگردانی‌شده‌ای نیستند، از آن دو تای قبلی بهتر به نظر می‌رسند، چرا که دست کم، کخاطب با تماشای آن‌ها می‌تواند باور کند که این دو هنرمند از این محصولات استفاده می‌کنند و صرفاً طی یک روز به آتلیه‌ای نرفته‌اند تا از عکس‌های‌شان کنار عکس محصولات این برند استفاده شود.

تصاویر زوج بازیگر که مدل تبلیغاتی یک برند شدند

افتاب  مدآنلاین

تصاویر زوج بازیگر که مدل تبلیغاتی یک برند شدند,فان جو, امین زندگانی, الیکا عبدالرزاقی, بازیگر زن, مدلینگ, تبلیغات, گزارش تصویری

ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دارعینک Spyساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژهساعت مچی اسپورت طرح رولکس

پیشنهاد ما

جدید ترین بیوگرافی کامل نیلوفر پارسا +اینستاگرام

جدید ترین بیوگرافی کامل نیلوفر پارسا +اینستاگرام جدید ترین بیوگرافی کامل نیلوفر پارسا +اینستاگرام جدید …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *