تصاویر بازیگران مشهور که بیماری ام اس دارند

تصاویر بازیگران مشهور که بیماری ام اس دارند

تصاویر بازیگران مشهور که بیماری ام اس دارند

دراین مطلب قصد داریم که مشاهیرایرانی وبین الملی که در مقابل بیماری ام اس(Multiple sclerosis) دست وپنجه نرم کردند و آن را از پای دراورند وعلایم اصلی ام اس که با فهمیدن آن بدین معنی نیست که زندگی موفق شما به سر آمده است میپردازیم.

فان جو,تصاویر بازیگران مشهور که بیماری ام اس دارند,بیماری ام اس در بازیگران مشهور + تصاویر,ام اس , علائم ام اس , اسکلروزچندگانه ,مشاهیر مقاوم دربرابر ام اس ,اختالالات ام اس,

 

 اشخاصی که با ام اس دست و پنجه نرم کردند

 اسکلروز(Multiple sclerosis )چندگانه یک بیماری ناتوان کننده است که مغز و نخاع را هدف می گیرد .باوجود بیماری ام اس مغز ونخاع توسط سیستم ایمنی بدن اسیب می بینند این بیماری بر پوشش سلول های عصبی تاثیر می گذارد و عملکرد نخاعی و مغز را مختل کرده و مشکلاتی مانند کاهش بینایی، سوزن سوزن شدن اندام و درد از عوارض آن است.

اگرچه نام بیماری ام اس ممکن است چالش برانگیز باشد، بسیاری از افرادی که مبتلا به این بیماری شده اند، توانستند از پس بیماری بر بیایند و به موفقیت های چشمگیری دست یابند. ام اس پایان راه نیست، آغاز یک مبارزه و موفقیت است، شاید از خواندن داستان این بیماری و زندگی این افراد مشهور تعجب کنید.

تشخیص بیماری ام اس به معنای پایان زندگی موفق شما نیست، چرا که این روزها با درمان مناسب، راه های ساده تر و بهتری برای کنترل این بیماری وجود دارد اگرچه هنوز درمان قطعی آن وجود ندارد. اگر شما هم نگران هستید و برخی از علائم ام اس را در خود مشاهده می کنید، هرچه زودتر به پزشک خود مراجعه کنید. در ادامه به ۲۰ مورد از مشاهیر ایرانی و بین المللی اشاره می کنیم که با ام اس دست و پنجه نرم کردند.

آنِت فونیچلو

آنت با اختلاف بسیار زیاد معروف ترین شخصیت سریال «میکی موس کلاب» است. البته بعد از آنکه گوش های میکی موس را از سرش برداشت، در چند فیلم دیگر در کنار فرانکی آوالون نقش آفرینی کرد که این فیلم ها اکثراً در کنار دریا ساخته می شدند. در سال ۱۹۸۷ در حین ساخت فیلم «بازگشت به ساحل» آنت اولین علائم ابتلا به ام اس را در خود مشاهده کرد. در سال ۱۹۹۲ رسماً اعلام کرد به این بیماری دچار است و از بازیگری کنار رفت. در سال ۱۹۹۳ صندوق اختلالات عصبی آنت فونیچلو را در بنیاد جامعه کالیفرنیا به راه انداخت تا برای پژوهش روی بیماری اسکلروز چندگانه سرمایه جذب کند.

آنت فونیچلو

مونتل ویلیامز

ویلیامز یک فرمانده نیروی دریایی بلند مرتبه و مجری برنامه تلویزیونی است که جایزه Emmy دریافت کرده. برنامه محبوب او به نام «برنامه مونتل ویلیامز» از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۸ پخش می شد. ویلیامز در سال ۱۹۹۹ دریافت که ام اس دارد. کمی بعد، او بنیاد ام اس(MS) را تاسیس کرد، یک سازمان غیردولتی که برای آموزش و پژوهش درباره ام اس وقف شده بود. او در وب سایت بنیاد MS نوشته:«وقتی پزشکان به من گفتند «تو ام اس داری»، این کلمات مثل آجر به من ضربه زد، فکر می کردم این بیماری به منزله مرگ است.» در حالی که سال ها پس از تشخیص بیماری اش، او به فعالیت های حرفه ای و مضاف بر آن، مبارزه با ام اس می پردازد و در این راه توفیق چندانی کسب کرده است.

مونتل ویلیامز

ریچارد کوهن

ریچارد کوهن در جایگاه خبرنگار شبکه «سی بی اس» موفق به دریافت سه جایزه امی شد و این در حالی بود که سال ها پیش از آن در سال ۱۹۷۳ و در سن ۲۵ سالگی از بیماری ام اس خود آگاه شده بود. او اغلب زیاد راغب نبود درباره بیماری اش صحبت کند چرا که دوست نداشت او را در یک بیماری تعریف کنند.

کوهن در یادداشت های خاطراتش به شرح ۳۰ سال زندگی با ام اس و دو مرتبه کشمکش با سرطان روده بزرگ می پردازد. عنوان کتاب خاطراتش را گذاشته بود:«غافلگیر:عبور زندگی از فراز یک بیماری:خاطرات بی رغبت» کوهن با مجری تلویزیونی، مردیت وییرا، ازدواج کرده است. پدر و پدربزرگ پدری کوهن، هر دو مبتلا به ام اس بوده اند. او اکنون در سن ۶۶ سالگی هنوز با بیماری اش دست و پنجه نرم می کند، در حالی که موفقیت های چشمگیری در شغلش به دست آورده و البته به همسرش نیز در بزرگ و تربیت کردن سه فرزندشان کمک کرده است.

این روزها به خاطر پیشروی ام اس ثانویه که افراد مبتلا اصولاً ۱۰ تا ۱۵ سال پس از آگاهی اولیه به آن دچار می شوند، محدودیت های بیشتری دارد. اگرچه امروز کوهن کاملاً نابیناست و برای حرکت به صندلی چرخدار یا عصا نیاز دارد، وییرا همسر او می گوید در وجود همسرش هنوز بارقه های قدرت مشهود است و ایستادگی کوهن به او انگیزه می دهد:«مهم ترین چیزی که دریافته ام این است که ام اس شخصیت شما را تعریف نمی کند. ما همه چالش هایی در برابر خود داریم. این بیماری چیزی است که خانواده ما هرروزه با آن زندگی می کند اما تبدیل به جزیی از زندگی های ما شده است.»

ریچارد کوهن

کلایو

بورشاید کلایو بور فقط از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۲ درامر گروه «آیرون میدن» بوده باشد، اما به طور قطع عامل اصلی موفقیت قطعه معروف آنها به نام «تعداد هیولاها» بود.پس از آنکه ابتلا به ام اس او را گرفتار صندلی چرخدار کرد، در گروه معروف دیگری نوازندگی نکرد اما از پای ننشست و در راستای حمایت و به راه اندازی سری کنسرت های Clive Aid برای آگاهی بخشی درباره این بیماری و جذب کمک های مالی برای ام اس و سرطان، به فعالیتش ادامه داد.

کلایو

نیل کاووتو

از نیل کاووتو می توان به عنوان یک روزنامه نگار چیره دست دیگر مبتلا به ام اس یاد کرد که دست از کار نکشیده است. او هم اکنون معاون ارشد رئیس قسمت کسب وکار در فاکس نیوز است و حتی عنوان «بهترین مصاحبه گر در مخابره اخبار کسب وکار» را نیز به خود اختصاص داده است.قابلیت کاووتو برای کار حتی پزشکانش را نیز شوکه کرده است، آنها می گویند:پس از سرطان و ام اس، اسکن های مغزی او نشان می دهد که نباید حتی توان راه رفتن یا حرف زدن را داشته باشد.

نیل کاووتو

ریچارد پریور

از ریچار پریور فقید اغلب به عنوان بهترین کمدین تاریخ و اسطوره ای برای موفق ترین کمدین های سه دهه گذشته یاد می کنند. این بازیگر و کمدین صاحب جوایز اِمی (Emmy) و Grammy با به کارگیری ادبیات مبتذل و عامیانه (رکیک)، نژادپرستی، سیاست و فرهنگ معاصر را به بهترین نحو در قالب طنز به جامعه ارائه می داد. پریور در سال ۱۹۸۶ فهمید که مبتلا به ام اس است و مجبور شد حجم کاری اش را کاهش دهد تا اینکه سرانجام به خاطر مسائل پزشکی بازنشسته شد.

اگرچه پریور ام اس داشت اما سرانجام در سال ۲۰۰۵ به خاطر حمله قلبی درگذشت. او همواره طی بیماری اش روحیه مثبتش را حفظ کرده و خدا را شکر می کرد. «از آنجا که زلزله پارسال من را نکشت، مصرف مواد من را نکشت و آتش و همسرهای قبلی ام (خدا خیرشان دهد) من را به کشتن ندادند، امکان ندارد اجازه دهم ام اس باعث مرگم شود.»

ریچارد پریور

تری گار

کمدین و بازیگر مشهور، تری گار، در یکسری فیلم محبوب در اواسط دهه ۷۰ و اوایل ۸۰ میلادی به ایفای نقش پرداخت. او حتی برای نقشش در فیلم «توتسی» در سال ۱۹۸۲ نامزد دریافت جایزه اسکار شد. در سال ۲۰۰۲ تری به طور رسمی اعلام کرد که پزشکان تشخیص داده اند او ام اس دارد و خواست دیگر مبتلایان بدانند که تنها نیستند. در آن زمان که در اوج موفقیت حرفه ای خود بود، از فعالیت هنری اش کاست اما در عوض بر فعالیت های خیرخواهانه اش در اطلاع رسانی و آموزش درباره بیماری ام اس افزود. جامعه اسکلروز چندگانه (Multiple Sclerosis Society) به او جایزه سفیر سال را اعطا کرد. گار به وب سایت «Everyday Health» گفته بود که مضاف بر رژیم غذایی سالم، ورزش و شوخ طبعی، از دارو برای کنترل بیماری غیرقابل درمانش استفاده می کند.

تری گار

جک آزبورن

احتمالاً جک آزبورن را بیشتر به عنوان فرزند مبدع سبک هوی متال، آزی آزبورن بشناسند. هرچند او در سریال آزبورن ها نیز ایفای نقش کرده و مشهور شد. او در سال ۲۰۱۲ در ۲۶ سالگی به بیماری ام اس خود پی برد در حالی که تنها دو ماه از تولد فرزند اولش می گذشت. جک آزبورن که طی دهه گذشته به مرکز ترک اعتیاد رفته و مقدار زیادی وزن کم کرده بود، درست پس از تولد فرزندش و در زمانی که به نظر می رسید سبک زندگی سالم تری برای خود برگزیده است، در ژوئن سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که به ام اس مبتلاست. او به مجله انگلیسی «hello!» گفت:«زمان بندی اش خیلی بد بود، تازه بچه ام به دنیا آمده بود، کارم به خوبی پیش می رفت. با خودم فکر می کردم چرا حالا؟»

جک آزبورن امروزه یکی از حامیان سرسخت بیماری ام اس است و در راستای آگاهی بخشی بیشتر درباره این بیماری می کوشد. او وب سایت « درباره ام اس جک نمی دانید» (You Don’t Know Jack About MS) را در سال ۲۰۱۴ به راه انداخت تا تجربیات شخصی اش را با سایر کسانی که با این بیماری زندگی می کنند، در میان بگذارد.

جک ازبورن

جوآن دیدیون

دیدیون، نویسنده و روزنامه نگار معروف آمریکایی است که به خاطر داستان نویسی خلاقانه، سبک نوین روزنامه نگاری، رمان نویسی و نمایشنامه نویسی جوایز مختلف از جمله مدال ملی افتخار آمریکا کسب کرده است. سبک نگارش او بسیار خودمانی و بی پرده است. در میان گذاشتن افکار و دیدگاه های خود با خواننده ها، یکی از بارزه های آثار دیدیون است. او در اثر مشهورش «آلبوم سفید» که در سال ۱۹۷۹ منتشر شد، به بیماری اش اشاره می کند. این بیماری او را به مدت شش هفته نابینا کرد؛ اگرچه او تا به امروز هنوز آثار برجسته ای تولید می کند که از جدیدترین آنها می توان به «شب های آبی» منتشر شده در سال ۲۰۱۱ اشاره کرد.

جوان دیدیون



آن رامنی

همسر نامزد ریاست جمهوری آمریکا، میت رامنی، در سال ۱۹۹۸ در حالی که ۴۹ سال داشت، مبتلا به ام اس شناخته شد. آن رامنی به رغم بیماری اش نقش بسزایی در کمپین های انتخاباتی همسرش ایفا کرد و حتی در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال ۲۰۱۲ سخنرانی کرد. آن رامنی مادر پنج پسر است. او می گوید زمانی که متوجه بیماری اش شد به شدت مریض بود. درمان او شامل استروئیدهای وریدی و درمان های جایگزین مانند طب سوزنی و پرتودرمانی می شود. او همچنین از استفاده از سلول های بنیادی بالغ برای تحقیقات روی ام اس حمایت می کند. او آرامش و اشتیاق برای بهبودی را در اسب سواری جسته و می گوید که این ورزش در ساعات تاریک بیماری اش به او امید و روحیه بخشیده است.

آن رامنی

کلیِ واکر

خواننده محبوب سبک کانتری، در سال ۱۹۹۶ وقتی ۲۶ سال داشت متوجه بیماری ام اس خود شد. آن زمان که تازه چهارمین آلبومش کامل شده بود و ستاره اش درخشیدن گرفته بود، دیگر حتی به سختی می توانست پیک گیتارش را در دست بگیرد. اما به لطف درمان موثر، کلی واکر تگزاسی توانسته تا امروز بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آلبوم هایش را بفروشد و تعدادی از آهنگ هایش در صدر جداول آهنگ های برتر جای گرفته است. واکر یک فعال در زمینه ام اس است. او در سال ۲۰۰۳ استعداد موسیقایی اش را به خدمت ام اس درآورد و گروه Against MS را تاسیس و مسابقات گلف خیریه به نفع بیماران ام اس را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد.

کلی واکر

جاناتان کتز

جاناتان کتز ۷۰ ساله بازیگر، کمدین و صداپیشه آمریکایی است. او در سال ۱۹۹۶ در سن ۵۰ سالگی دریافت که ام اس دارد. کتز می گوید اولین علائم را در سال ۱۹۹۶ احساس کردم:«داشتم روی یک برنامه تلویزیونی کار می کردم، بعد از هر اجرا باید روی صحنه می رفتیم و دریافتم که من از بقیه عقب می مانم.» طی سال ها مخفی نگه داشتن بیماری برای کتز سخت تر و سخت تر می شد. مدیر برنامه و وکیل کتز به او گفته بود:در هالیوود نمی توان پیر یا مریض شد. سرانجام سربسته نگه داشتن بیماری برای جاناتان ناممکن نمود و آن را برملا کرد. امروزه او در تورهایی که با مشارکت شرکت تولیدکننده داروهای ام اس به پا می کند، با صراحت درباره ام اس سخن می گوید.

جاناتان کتز

آلن آزموند

خواننده گروه آزموند، اولین بار زمانی متوجه علائم بیماری اش شد که در سال ۱۹۸۷ روی صحنه بی دلیل زمین خورد. نمی دانست چه اتفاقی برایش افتاده است. در نهایت تشخیص داده شد که علائم اولیه پیش رونده اسکلروز چندگانه در او وجود دارد اما او قاطعانه تصمیم داشت قربانی این بیماری نشود. او همیشه می گوید:«شاید من ام اس گرفته باشم، اما ام اس من را نگرفته است.»

الن آزموند



دیوید آزموند

نزدیک به ۲۰ سال بعد، پسرش دیوید نیز مبتلا به ام اس می شود و مانند پدر تصمیم می گیرد در راستای افزایش آگاهی درباره این بیماری بکوشد.آهنگ دیوید در سال ۲۰۱۴ با نام «من می توانم» منتشر شد که آهنگ کمپینی بود که با شرکت داروسازی نووارتیس برای آموزش درباره ام اس به راه انداخته بودند.

دیوید ازموند

لوری آلیس

آلیس طراح مد و لباس و هنرمند آمریکایی است. او زمانی که در رشته هنرهای تجسمی به تحصیل می پرداخت، به خاطر استفاده از قطعات شکسته، مستعمل یا جدید در طراحی دکوراسیون که بعدتر در خیریه ها به فروش رسید، شهرت کسب کرد. آلیس چند سال است که به ام اس مبتلا شده است. او در ۱۳ آگوست ۲۰۰۹، تصمیم گرفت کلکسیون لباس های شنای سال ۲۰۱۰ و بسیاری از کارهای دیگرش را به جامعه ملی اسکلروز چندگانه در کالیفرنیای جنوبی اهدا کند.

لوری الیس

دونا فارگو

آهنگساز، شاعر و نویسنده محبوب سبک کانتری در سال ۱۹۷۹ اعلام کرد که به بیماری ام اس مبتلاست اما از همان لحظه قول داد که نگذارد بیماری او را از پا انداخته و باعث توقف فعالیت حرفه ای اش بشود.اگرچه هر از گاهی در مصاحبه ها درباره بیماری اش صحبت کرده، به نظر می رسد چندین سال است که رو به بهبود است. فارگو همواره برای کسانی که درگیر ام اس بوده اند، منشأ امید و انگیزه بوده است.

دونا فارگو

جِیمی -لین سیگلر

او با نقش دختر خلافکار معروف به نام تونی سوپرانو در سریال معروف «سوپرانوها» که طی سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ پخش می شد شهرت زیادی کسب کرد. جیمی -لین سیگلر در ژانویه سال ۲۰۱۶ طی مصاحبه ای با مجله People فاش کرد که ۱۵ سال پیش، در ۲۰ سالگی دریافته که ام اس دارد. او گفت که چند تن از همکاران نزدیکش را در جریان بیماری گذاشته بوده اما در کل ماجرا را مخفی نگه داشته بود زیرا آمادگی اعلان عمومی آن را نداشته است.

سیگلر به مجله پیپل گفته بود که همسر و فرزندش از دلایلی هستند که باعث شده او درباره بیماری اش سخن بگوید:«نمی خواستم پسرم بزرگ شود و فکر کند مجبور است این راز را برای من مخفی نگه دارد. می خواستم برای او الگوی مقاومت و مشوق باشم.» او می گوید که نمی تواند مدت زیادی بدون استراحت راه برود و توانایی دویدن ندارد. «نمی توانم نقش قهرمان ها را بازی کنم.» اگرچه علائم بیماری سیگلر طی دهه گذشته شدت گرفته است اما به گفته خودش پس از آزمایش های فراوان توانسته درمان مناسبی برای تثبیت اوضاعش پیدا کند.

جیمی   لین سیگلر



آتنه فقیه نصیری

عروس خانه سبز مدتی است که در سینما و تلویزیون آفتابی نمی شود. آتنه فقیه نصیری در فروردین امسال اعلام کرد که به ام اس مبتلا شده. او در مصاحبه با ایلنا به بیماری خود اشاره کرد و گفت:مبتلا به بیماری ام اس شده ام اما خوشبختانه این بیماری پیشرفته نیست و تحت درمان هستم. او ادامه داد:هنگام بازی در مجموعه شمعدونی به کارگردانی سروش صحت متوجه بیماری ام اس شدم و مدت دو سال است که در حال مداوا هستم البته بیماری پیشرفته نیست و می توانم راه بروم و کارهای روزانه را انجام بدهم. او گفته است که به دلیل شرایط بیماری و اینکه پزشکان تاکید کردند نباید عصبی بشوم و فعالیتی هم نداشته باشم که دچار خستگی شوم؛ فعلاً فعالیت های هنری را تعطیل کرده ام.

اتنه فقیه نصیری

دیوید «اسکوییگی» لندر

این بازیگر، کمدین، آهنگساز، نوازنده و طلایه دار بیس بال در سال ۱۹۴۷ متولد شد. دیوید همچنین سفیر حسن نیت جامعه ملی اسکلروز چندگانه آمریکاست. او در چندین سریال و برنامه تلویزیونی شرکت جسته و در چند فیلم و سریال انیمیشن نیز به صداپیشگی پرداخته است. به مدت ۱۵ سال یعنی از ۱۹۸۴ که پزشکان تشخیص دادند او مبتلا به ام اس است، تا ۱۹۹۹ وقتی سرانجام آن را از طریق سرتیتر مجله پیپل (people) اعلام کرد، این موضوع برای لندر یک راز بود. اگرچه دیوید لندر برای سایرین یک الگوی فوق العاده است چرا که سال ها با وجود بیماری اش به کار و زندگی عادی پرداخته و طوری وانمود می کرد که گویی در جهان هیچ دغدغه ای ندارد. اجرای ۱۵ ساله او ارزش جایزه امی را دارد.

دیوید لندر

بهناز جعفری

جعفری از «روسری آبی» سال ۱۳۷۳ تا امروز در ده ها فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی و نمایش نقش آفرینی کرده و جوایزی از جمله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن برای بازی در «خانه ای روی آب» را کسب کرده است. او هفته گذشته در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی گذاشت و در شرح عکس به توضیح بیماری اش پرداخت؛ ضمن آنکه از افرادی که پس از آگاهی از بیماری او با عنوان «بیماری آتنه فقیه نصیری» یاد کردند، گلایه کرد. جعفری در پست اینستاگرامی اش نوشته که اولین بار در اسفند سال ۱۳۹۳ متوجه علائم بیماری شده و اکنون تحت درمان است. او از طرفداران و مردم خواهش کرده او را با چهره ای متفاوت تصور نکنند چرا که او مانند هر فرد عادی دیگر است و از پس کارها و امور روزانه اش به خوبی برمی آید، فقط «کمی زودتر خسته می شود».

از مشاهیر مبتلا به ام اس دیگر می توان به ژاک راورات، نقاش فرانسوی، بتی کوتبرت، برنده مدال طلای المپیک در دو سرعت، سیندی اوکانر شاعر، دانی والاس، بازیکن سابق تیم های ساوتهمپتون و منچستر، ارنی مک آلیستر سیاستمدار آمریکایی، فاوستا روکا، بازیگر تلویزیونی برزیلی، هاینریش هاین، شاعر آلمانی، ژاکلین کرید آرچر، فعال حقوق مدنی، ناتالی ماندژاویدز، فیزیکدان ناسا و… اشاره کرد.

فان جو,تصاویر بازیگران مشهور که بیماری ام اس دارند,بیماری ام اس در بازیگران مشهور + تصاویر,ام اس , علائم ام اس , اسکلروزچندگانه ,مشاهیر مقاوم دربرابر ام اس ,اختالالات ام اس,

بیماری پنهان

صرف نظر از آنکه مشاهیر چه کاری می کنند، بسیاری از ما نیز تصمیم می گیریم در قبال بیماری هایمان از قبیل ام اس سکوت اختیار کنیم. اما باید این را در نظر گرفت که تا زمانی که ما این روش را پیش بگیریم، ام اس یک بیماری انگ خورده باقی می ماند و تنها علامت مشهود آن ناتوانی شدید است. به عنوان مثال جک آزبورن به خاطر مواجهه و افشای زودهنگام بیماری اش در مراحل اولیه مورد تحسین فراوان قرار گرفته است.

بدون شک مشاهیر دیگری نیز وجود دارند که به ام اس مبتلا هستند و آن را تا زمانی که مجبور نباشند، افشا نخواهند کرد:یعنی زمانی که شایعات تخریب کننده درباره اعتیاد به الکل یا مواد مخدر آبرویشان را جداً تهدید می کند. به نظر می رسد مشاهیر نیز با همان ترس هایی رو در رو هستند و در مقابله با افشای بیماری هایشان بر سر همان دوراهی هایی قرار می گیرند که ما.

اما آیا درست کردن یک وب سایت، انتشار کتاب زندگینامه یا صحبت درباره چالش های روزمره در کمپین های انتخاباتی همسر را بیشتر می توان تبلیغات برای خود آن افراد تلقی کرد یا تلاش برای تغییر اذهان عمومی درباره اسکلروز چندگانه؟ حتی اگر هم این طور باشد، آیا در اصل ماجرا فرقی دارد؟ به نظر می رسد صراحت کلام درباره موضوعات این چنینی بهتر از منازعه درباره مدل لباس یا دعوای بین زوج ها باشد؛ حتی اگر در همان لحظه تحول خاصی ایجاد نکند.

علایم اسکلروز

افرادی مانند جک آزبورن، مونتل ویلیامز و آن رامنی، مصادیق بارزی از مشاهیر فعال در مبارزه موثر با بیماری شان هستند و زندگی شان را به ترویج و تبلیغ سبک زندگی سالم اختصاص داده اند. این تنها شروع آگاهی است و البته از انکار غم انگیز برخی دیگر از بیماری شان به مراتب موثرتر است. حداقل برای خود آنها.

همان طور که مشاهیر بیشتری تصمیم به اعلان عمومی بیماری شان گرفته و با صراحت درباره آن حرف می زنند، احساس رضایت بیشتری از زندگی می کنند و ترس کشنده این بیماری رمزآلود به تدریج از بین می رود. امید می رود جنگ علیه ام اس قدرت بیشتری بگیرد، مشاهیر آزادانه تر درباره بیماری هایشان و نحوه پیکار با آن صحبت کنند. اگر آنها می توانند، ما هم می توانیم.

بیماری ام اس در بازیگران مشهور + تصاویر

۵۳
منبع : هفته نامه تجارت فردا – /و

تصاویر بازیگران مشهور که بیماری ام اس دارند

فان جو,تصاویر بازیگران مشهور که بیماری ام اس دارند,بیماری ام اس در بازیگران مشهور + تصاویر,ام اس , علائم ام اس , اسکلروزچندگانه ,مشاهیر مقاوم دربرابر ام اس ,اختالالات ام اس,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *