تازه‌ترین عکس سحر دولتشاهی در «نیمرخ‌ها »

تازه‌ترین عکس سحر دولتشاهی در «نیمرخ‌ها »

تازه‌ترین عکس سحر دولتشاهی در «نیمرخ‌ها »

اخبار,اخبار فرهنگی,اخبارفیلم سینمایی نیم رخ ها

فیلم سینمایی «نیمرخ‌ها» پنجمین فیلم سینمایی ایرج کریمی کارگردان و منتقد قدیمی سینما بعد از طی مراحل فنی آماده نمایش شد.

فیلمبرداری این فیلم کریمی پس از هشت سال دوری او از سینما، در حالی چندی قبل در حوالی تجریش به پایان رسید که میثم مولایی کار تدوین را همزمان با فیلمبرداری در لابراتوار ایران نوین انجام داد و مراحل پست پروداکشن مانند تصحیح رنگ نیز با حضور مجید گرجیان فیلمبردار، نیما دبیرزاده مسئول تصحیح رنگ و با نظارت کریمی سپری شد تا نسخه دی سی پی این فیلم سینمایی زودتر از موعد آن آماده شود.

ایرج کریمی چند روز گذشته نیز به همراه عوامل اصلی فیلم «نیمرخ ها» با حضور در لابراتوار ایران نوین فیلم به تماشای نسخه نهایی این فیلم نشستند و طبق گفته‌های بازیگران فیلم کار متفاوتی در کارنامه کاری این کارگردان محسوب می‌شود و رضایت آنها را به دست آورده است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سحردولت شاهی

کریمی فیلمنامه «نیمرخ ها» را سال ۱۳۸۷ نوشت، فیلمی که درباره چند شخصیت است و قصه رمانتیکی که در محدوده زندگی همین چند شخصیت معنا پیدا می‌کند. پرسش اصلی در این فیلم این است که وقتی عاشق می شویم چه قدر خودمان را دوست داریم؟

«نیمرخ ها» ملودرامی مدرن و عاشقانه و روایتگر زندگی زوج جوانی است که مرد به دلیل بیماری سرطان روزهای آخر عمر خود را سپری کند و در ادامه آن رقابتی بین مادر و همسر این مرد جوان رخ می‌دهد.

ایرج کریمی که هم اکنون۶۱ سال دارد، سال ۱۳۷۰ با فیلم بلند «آهنگ پنهان» به عنوان کارگردان کار خود را در تلویزیون آغاز به کرد و شروع کار سینمایی او با فیلم «از کنار هم می گذریم» به عنوان کارگردان در سال ۱۳۷۹ بود.

اخبار,اخبارفرهنگی,اخبار سهردولت شاهی

ایرج کریمی

او همچنین فیلم‌های «باغ‌های کندلوس» و «نسل جادویی» را کارگردانی کرده است.

در این فیلم که تهیه‌کنندگی آن برعهده علی حضرتی است بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، رویا نونهالی، هومن سیدی، امیرحسین رستمی، بهاران بنی‌احمدی، شیرین اسماعیلی، سیدابراهیم عمادی، شورا کریمی، پویان جوان و با حضور سام قریبیان ایفای نقش کرده‌اند.

علی حضرتی پیش از این با فیلم «خداحافظی طولانی» ساخته فرزاد موتمن ، به عنوان سرمایه گذار و تهیه کننده در بخش سینمای ایران جشنواره فیلم فجر حضور داشت که توانست با کسب ۳ جایزه و کاندیدا شدن در هفت رشته ،به عنوان جوان ترین تهیه کننده در سال های اخیر حضور موثر داشته باشد و فیلمش نیز موفق شد به بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند.
عوامل پروژه سینمایی نیمرخ ها عبارتند از : نویسنده و کارگردان : ایرج کریمی ، تهیه کننده : علی حضرتی ، مدیر فیلمبرداری : مجید گرجیان،طراح صحنه : سیامک کاری نژاد،طراح لباس: رعنا امینی،طراح چهره پردازی: میشا جودت،صدابردار و صداگذار: ایرج شهزادی،تدوین : میثم مولایی، موسیقی : شورا کریمی،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: عادل معصومیان،عکاس: مریم تخت کشیان،دستیار دوم کارگردان:سعید سیری،منشی صحنه : آزاده جهانبخش،دستیار اول فیلمبردار:آرش ساسانی،گروه فیلمبرداری: ساسان صلواتی،عباس عطایی،علی محمدی،محسن هادوی،دستیاران صحنه:امید نجومی،تورج الوند،دستیاران لباس:فروغ شاهسوند،سبا موسوی غروی،دستیار صدا:علی نعمتی،مجریان گریم: علی مصطفی،مهرناز عباسی فشمی، دستیارتولید: نیما شهریاری،مدیر تدارکات:رضا حسین زاده،دستیار تدارکات: مسعود شهریاری،پذیرایی: محمود شعاع،محسن نودهی، مشاور رسانه ای : محسن سرافراز.

اخبار فرهنگی – خبرآنلاین

 

منبع:فان جو،

اخبارجدید,اخبارجدید فرهنگی,فیلم سینمایی نیمرخ‌ها,ایرج کریمی,سحردولت شاهی,فیلم بلند آهنگ پنهان,اغ‌های کندلوس,خداحافظی طولانی,جشنواره فیلم فجر

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *