بیوگرافی و عکسهای زیبا مهرانه مهین ترابی + نوشته زیبا مهرانه مهین ترابی

بیوگرافی و عکسهای زیبا مهرانه مهین ترابی + نوشته زیبا مهرانه مهین ترابی

بیوگرافی و عکسهای زیبا مهرانه مهین ترابی + نوشته زیبا مهرانه مهین ترابی

عکسهای مراسم اکران فیلم ارغوان,فیلم سینمایی ارغوان,تصاویر اکران فیلم ارغوان با حضور هنرمندان,عکسهای مهرانه مهین ترابی در سینما پردیس,عکسهای شخصی مهرانه مهین ترابی,مهرانه مهین ترابی در اکران فیلم ارغوان,عکسهای حمید رضا پگاه در اکران فیلم ارغوان,عکسهای شهره سلطانی در اکران فیلم ارغوان,عکس های سهیلا گلستانی در اکران فیلم ارغوان,عکسهای نیکی نصیریان در اکران فیلم ارغوان,جدید ترین عکسهای شخصی نیکی نصیریان ,عکسهای نیکی نصیریان در سینما پردیس,عکسهای شخصی سام نوری,عکسهای سام نوری در سینما پردیس,عکسهای بازیگران در اکران خصوصی فیلم ارغوان در سینما پردیس,عکسهای بازیگران در اکران خصوصی فیلم ارغوان,,عکسهای بازیگران اکران خصوصی فیلم سینمایی ارغوان, | ناب ترین عکس های هنرمندان & http://www.Funjoo.ir/
مهرانه مهین ترابی در اکران خصوصی فیلم ارغوان

مهرانه مهین ترابی متولد سال ۱۳۳۶ در کرج، بازیگر ایرانی است.

تولد : ۱۳۳۶

کرجایران

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : ۱۳۶۵ تا کنون

مدرک تحصیلی : دانش‌آموختهٔ بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران

زندگی

او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال ۱۳۵۶ بود.

مهرانه مهین ترابی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۱ عضوی از خانواده مجموعه‌های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

او همچنین دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد. او هنوز مجرد است و در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج نکرده است جواب داد: ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده‌ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی‌توانستم به راحتی از حرفه‌ام بگذرم.

سینما

۱ – پاتو زمین نذار (۱۳۸۷)

۲ – جنایت و جنحه (۱۳۸۴)

۳ – برگ برنده (۱۳۸۲)

۴ – نگین (۱۳۸۰)

۵ – شور زندگی (۱۳۷۷)

۶ – سفر پرماجرا (۱۳۷۴)

۷ – فاتح (۱۳۷۴)

۸ – دادستان (۱۳۷۰)

۹ – مسافران دره انار (۱۳۷۰)

۱۰ – ملک خاتون (۱۳۶۹)

۱۱ – راز کوکب (۱۳۶۸)

۱۲ – دوران سربی (۱۳۶۷)

۱۳ – درپایی بر شن (۱۳۶۶)

۱۴ – گلبهار (۱۳۶۵)

تلویزیون

۱ – خیرالله صندوقچه اسرار (۱۳۷۱)

۲ – استپان (۱۳۷۲)

۳ – بهاران در بهاران (۱۳۷۳)

۴ – همسران (۱۳۷۴)

۵ – خانه سبز (۱۳۷۵)

۶ – قطار ابدی (۱۳۷۸)

۷ – نیستان (۱۳۸۰)

۸ – یادداشتهای کودکی (۱۳۸۰)

۹ – باران عشق (۱۳۸۰)

۱۰ – صاحبدلان (۱۳۸۵)

۱۱ – نرگس (۱۳۸۵)

۱۲ – مامور بدرقه (۱۳۸۷)

۱۳ – شمس العماره (۱۳۸۸)

۱۴ – در مسیر زاینده رود (۱۳۸۸)

۱۵- زمانه (۱۳۹۱)

مهرانه مهین ترابی متولد سال ۱۳۳۶ در کرج،بازیگر ایرانی است او که مجرد است و تا حالا ازدواج نکرده متن زیبایی در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد که خالی از لطف نیست بخونید او با انتشار عکس یهویی خود نوشت :

مهرانه مهین ترابی در اکران خصوصی فیلم ارغوان
مهرانه مهین ترابی در اکران خصوصی فیلم ارغوان

تغییر نگاه به زندگی باید از ذهن شروع شود، یادمان باشد سنگها نه خرده حسابی باپاهای لنگ دارند نه قرار و مداری با پاهای سالم! پس باورهای اشتباه را کنار بگذاریم … هر سقوطی پایان کار نیست… باران را ببین، سقوط باران قشنگترین “آغاز” است هوای زندگیتان سرشار از لحظه های خوب باران …

 

سخت است قلم باشی و دلتنگ نباشی با تیغ مدارا کنی و سنگ نباشی. سخت است دلت را بتراشند و بخندی هی با تو بجنگند و تو در جنگ نباشی.از درد دل شاعر عاشق بنویسی با مردم صد رنگ هماهنگ نباشی. مانند قلم تکیه به یک پا کنی اما هنگام رسیدن به خودت لنگ نباشی. سخت است بدانی و لب از لب نگشایی سخت است خودت باشی و بی رنگ نباشی.

 

عکس های جدید مهرانه مهین ترابی
عکس های جدید مهرانه مهین ترابی

او هنوز مجرد است و در پاسخ به این سؤال که چرا ازدواج نکرده است جواب داد: ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده‌ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی‌توانستم به راحتی از حرفه‌ام بگذرم.

 

وی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۰ عضوی از خانواده مجموعه‌های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

مهرانه مهین ترابی بازیگر سریال همه چیز آنجاست
مهرانه مهین ترابی بازیگر سریال همه چیز آنجاست

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *