بیوگرافی مجید صالحی و همسرش رامینه اکبری خادم +عکس دوقلوها

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش رامینه اکبری خادم +عکس دوقلوها

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش رامینه اکبری خادم +عکس دوقلوها

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی, عکس مجید صالحی, تصاویر جدید مجید صالحی, عکس جدید مجید صالحی, زندگینامه مجید صالحی, بیوگرافی و عکس مجید صالحی, همسر مجید صالحی

مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در محله امامزاده حسن تهران خیابان امین‌الملک)، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون.

بیوگرافی : مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ماه ۱۳۵۴ در تهران می باشد و هم اکنون ۴۱ سال سن دارد.

وی در سن هجده سالگی دیپلم ریاضی فیزیک اش را گرفت. سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم اکنون در موسسه ی فرهنگی و هنری اندیشه ی ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می باشد.

زندگی هنری مجید صالحی
وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار به کارگردانی سیم جوش خوار و تاتر بعدی “آنتیگونه” آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون طنز بازی کرد. خیلی زود با شخصیت “مجید دلبندم” مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

کناره گیری حمید جبلی از فیلم “یکی بود یکی نبود” باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. وی علاوه بر بازی در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی نویسندگی و کارگردانی را نیز بر عهده داشته است. اغلب فیلم‌هایی که صالحی تاکنون در آن‌ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده‌اند[نیازمند منبع] واین نشان می‌دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است!

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی, عکس مجید صالحی, تصاویر جدید مجید صالحی, عکس جدید مجید صالحی, زندگینامه مجید صالحی, بیوگرافی و عکس مجید صالحی, همسر مجید صالحی

ازدواج و همسرش

مجید صالحی چند سالی است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او نیز دو فرزند می باشد : یک دختر و پسر که دوقلو هستند

او در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم اکنون در موسسه ی فرهنگی و هنری اندیشه ی ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می باشد.

فیلم های سینمایی مجید صالحی  

 

سال نام فیلم سمت کارگردان اکران
۱۳۹۲ مجردچهل ساله بازیگر شاهین باباپور عیدفطر۹۳
۱۳۹۲ نازنین بازیگر مهدی گلستانه
۱۳۸۹ همه چی آرومه بازیگر مصطفی منصوریار شهریور۱۳۹۱
۱۳۸۹ ورود زنده‌ها ممنوع بازیگر جواد مزدآبادی
۱۳۸۹ پیتزا مخلوط بازیگر
خوانندهٔ تیتراژ
حسین قاسمی جامی
۱۳۸۸ بعد از ظهر سگی بازیگر مصطفی کیایی ۱۴ مهر ۱۳۸۹
۱۳۸۸ ازدواج در وقت اضافه بازیگر سعید سهیلی خرداد ۱۳۸۹
۱۳۸۸ حلقه‌های ازدواج بازیگر شاهین باباپور دی ۱۳۸۸
۱۳۸۷ دلداده بازیگر قدرت‌الله صلح‌میرزایی آبان ۱۳۸۷
۱۳۸۵ سوغات فرنگ بازیگر کامران قدکچیان خرداد ۱۳۸۵
۱۳۸۵ هرچی تو بخوای بازیگر محمد متوسلانی ۱۳۸۷
۱۳۸۴ چپ دست بازیگر آرش معیریان بهمن ۱۳۸۴
۱۳۸۳ پل سیزدهم بازیگر فرهاد غریب
۱۳۸۳ خوابگاه دختران بازیگر محمدحسین لطیفی
۱۳۸۳ شاخه گلی برای عروس بازیگر قدرت‌الله صلح‌میرزایی
۱۳۸۳ مجردها بازیگر اصغر هاشمی اسفند ۱۳۸۲
۱۳۸۲ چشم شیطان بازیگر حسن هدایت
۱۳۷۹ یکی بود یکی نبود بازیگر ایرج طهماسب ۱۳۷۹

 همسر مجید صالحی مهمانان خندوانه مادر مجید صالحی فرزندان بازیگران فرزند مجید صالحی خانواده مجید صالحی بیوگرافی مجید صالحی

فیلم ویدیویی مجید صالحی

سال تولید عنوان سمت کارگردان
۱۳۹۲ ته خط بازیگر منوچهرهادی
۱۳۹۲ من کارگرم بازیگر علی توحید پرست
۱۳۹۱ نیش کارگردان مجید صالحی
۱۳۸۹ آخرین مجرد بازیگر محمدرضا فاضلی
۱۳۸۸ میش کارگردان مجید صالحی
۱۳۸۸ جاسوس بازی بازیگر محمدرضافاضلی
۱۳۸۸ یه آسمون آبی، سقف اتاق منه بازیگر مجتبی چراغعلی
۱۳۸۳ یک روزمعمولی بازیگر

همسر مجید صالحی مهمانان خندوانه مادر مجید صالحی فرزندان بازیگران فرزند مجید صالحی خانواده مجید صالحی بیوگرافی مجید صالحی

اعترافات صادقانه من

هیچ وقت پیش از این که بچه هایم بدنیا بیایند راجع به پدرشدن فکر نکرده بودم باید صادقانه اعتراف کنم که الان مدت کوتاهی است که پدربودن را لمس، درک و باور کرده ام. من حتی تا یکی دو ماه پیش گاهی اسم پسرم را اشتباه می گفتم. به دلیل این که با دوست خوبم امیر جعفری رفت و آمد زیادی دارم و فرزند او (آئین) را خیلی دوست دارم و در تمام این سال ها به اسم او عادت کرده بودم. گاهی آروین رابه اشتباه آئین صدا می زدم و همسرم هم با لحنی خشن می گفت: «آروووووین…» جالب است که حتی گاهی پسرم را به اسم باجناقم صدا می زدم! از آن بدتر این که یکی دوبار به بچه هایم می گفتم «عمو جان بیا…» اصلا یادم می رفت که این ها فرزندان خودم هستند!!

حس پدر بودن

این که بگویم پدربودن برای من چه حسی دارد باید بگویم که حس مسئولیت دارد، آن هم مسئولیتی سنگین. من تازه متوجه شدم که پدرها و مقام پدر در طول تاریخ چقدر مظلوم واقع شده و پدر چقدر جایگاه عزز و عجیبی داشته و دارد. من در این حس پدرشدن همیشه به یاد دوران کودکی خودم می افتم. درست زمانی که حدود ۱۱ سال سن داشتم و پدرم را از دست دادم، ولی در آن زمان هرگز مسئولیتی که یک پدر در قبال خانواده اش داشت را درک نمی کردم، اما حالا متوجه می شوم که این حس و مسئولیت چقدر عجیب و سنگین است.

از تهران خارج نمی شوم

بخش بیشتر یا بهتر بگویم ۹۵ درصد کارهای بچه ها با همسرم می باشد. از تهیه غذا و شستشو و تمیزکاری گرفته تا دکتر و واکسن و تهیه وسایل و لباس و… اما من در تمام این مدت سعی کرده ام در کنارش باشم و در حد توان و بضاعت خودم به همسرم کمک کنم و اگر جایی کاری از دستم برآمده حتما انجام داده ام. گاهی مجبور بودم که سر کار بروم و حتی در این مدت کارهایی که در شهرستان بوده را قبول نکرده ام تا بتوانم بیشتر در خدمت خانواده باشم.

زمانی که بچه ها بدنیا آمدند اوخر کارم در سریال «مدینه» بود و بعد از پایان این سریال من تا حدود ۲ ماه سر هیچ کاری نرفتم و  کلا در خانه بودم. حتی آقای مقدم و آقای سعید نعمت ا… برای بازی در سریال «میکائیل» از من دعوت کردند و با تماممیل و علاقه ای که برای بازی در این کار داشتم اما چون کار در شهرستان بود نتوانستم آن را قبول کنم و پیش از عید هم کار دیگری پیشنهاد شده که باز هم در شهرستان بود و من نرفتم… درواقع سعی کرده ام که در حد توان در کنار همسرم و البته بچه ها باشم و هرکاری که از دستم بر می آید انجام بدهم.

راه افتادن یک موج اشتباه

من همیشه بچه ها را خیلی دوست داشتم و با بچه های دوستان، اقوام و نزدیکان همیشه رابطه خوبی داشتم، ولی در همان زمان می دیدم که پدرها و مادرهای آنها همیشه دنبال این هستند که اگر می خواهند چیزی برای فرزندشان بخرند، سعی می کنند گران ترین را بخرند! مثلا اگر یک پوشک ۴۰ هزار تومانی و یک پوشک ۷۰ هزار تومانی را موجود باشد، سعی می کنند آن ۷۰ هزارتومانی را بخرند چون این موج غلط در ذهن ما ایجاد شده که «چیز گران بی علت نیست».

من همیشه این کار آنها برایم تعجب برانگیز بود ولی زمانی که خودم بچه دار شدم، دیدم که این موج به من هم سرایت کرده و اوایل دقیقا من هم، همین کار را می کردم ولی رفته رفته متوجه شدم که نباید روی این مسائل سختگیری داشت و می شود با خرید همان کالای یک مقدار ارزان تر، الباقی آن پول را برای آینده خود بچه ها سرمایه گذاری کرد تا خودشان در آینده از آن پول بهره برداری کنند.


مجید صالحی از همسر و خانواده‌اش می گوید +عکس فرزندان,،فانجو,بیوگرافی مجید صالحی,خانواده مجید صالحی,فرزند مجید صالحی,فرزندان بازیگران,مادر مجید صالحی,مهمانان خندوانه,همسر مجید صالحی,اخبار داغ

زحمت ۱۰ برابر دوقلوها

بعضی ها فکر میک نند زحمت دوقلوها دو برابر یک بچه عادی است ولی واقعا ۱۰ برابر است. ضمن این که دوقلوهای من همسان نیستند و یکی پسر با خصوصیات اخلاقی بسیار پسرانه و دیگری دختر با ناز و کرشمه های دخترانه و هرکدام هم، جنس رفتارها و حسادت های خودشان را دارند که از غریزه آنها نشأت می گیرد و نگه داشتن و هماهنگی کارهای آنها واقعا سخت است. مثلا یکی از آنها صبح زودتر از خواب بیدار می شود و دیگری دیرتر و برعکس شب ها یکی زودتر می خوابد و دیگری دیرتر و ا ین یعنی ما باید زمان خواب مان را با هردوی آنها هماهنگ کنیم.

از طرفی زمان غذاخوردن آنها با هم متفاوت است. گاهی لجبازی هنگام غذاخوردن باعث می شود که به دیگری هم سرایت کند و یا گریه یکی از آنها بعث گریه دیگری هممی شود. جنگ بر سر اسباب بازی هم که دیگر جای خود را دارد، حتی زمانی که برای هردوی آنها اسباب بازی مخصوص خودشان را می خری ممکن است که آن یکی اسباب بازی را بخواهند! حتی حالا که از ۱۰ ماهگی گذشته اند و پدر و مادر و اطرافیان را می شناسند و تشخیص می دهد، محبت به آنها هم شکل جدیدی گرفته است. زمانی که یکی از آنها را بغل می کنی و با او بازی می کنی، دیگری طوری به تو نگاه می کند که دل آدم برایش کباب می شود و باید سریعا او را هم در آغوش بگیری.

زحمات بی نهایت همسرم

تمام مسائلی که به آنها اشاره کردم صرفا به این دلیل بود که بدانید زحمت نگه داشتن دوقلوها چقدر زیاد است و در این بین واقعا همسرم به صورت ۲۴ ساعته باید به بچه ها سریس بدهد. شب ها باید چندین بار از خواب بیدار شود تا به بچه ها غذا بدهد و سپس زحمت عوض کردن پوشک و شستشو و… رفته رفته هم به فصل گرما نزدیک می شویم و قطعا حمام کردن های هرروزه هم به این کارها اضافه می شود.

واقعا مدیون همسرم هستم چرا که بی نهایت در این مدت زحمت کشیده و تمام وقت به کارها و مسائل بچه ها رسیدگی کرده است، ولی با تمام این تفاسیر وقتی رشد و شیرینی بچه ها را می بینیم، خدا را شکر می کنیم که این بچه های نازنین را به ما هدیه داده است. درواقع تمام این سختی ها و کارها در مقابل شیرینی و جذابیت و لذتی که از وجود بچه ها می بریم، هیچ است.

مدیریت در زندگی ما

من پیش از ازدواج حدود ۴ سال تنها بودم و تنها زندگی می کردم، ولی ازدواج و وجود بچه ها زندگی من را از یک نفر به ۴ نفر تغییر داد و خب قطعا چنین وضعیتی نیاز به مدیریت اقتصادی هم دارد و خوشبختانه همسرم هم در این موضوع بسیار کمک کرده است، همیشه سعی کرده ایم که خرج ها و خریدهای مان منطقی باشد و کالایی خریداری کنیم که کارآیی داشته باشند و حتی لباس هایی برای بچه ها بخریم که بتوانند بیشترین استفاده را از آنها ببرند. جلوی هزینه های اضافی را گرفته ایم و خدا را شکر شرایط هم خوب بوده و مثل آن ضرب المثل معروف است: «شرایط گاهی به مو رسیده ولی هیچ وقت پاره نشده».

ضمن این که خداوند روزی را می رساند و در زندگی مان خیر و برکت وجود داشته و من هم  سعی می کنم این محبت خداوند را فراموش نکنم و تمام تلاش خود را به کار بگیرم. در این بین هم واقعا دوست ندارم به خاطر این که درآمد بیشتری داشته باشم، تن به هر خفتی بدهم و در کارهای بد و بی ارزش بازی کنم چرا که نه همسرم به این موضوع راضی می شود و نه حتی بچه ها در آینده راضی خواهندشد! اما حتی روی مسائلی مانند سفرکردن سعی کرده ایم که در این مدت مدیریت داشته باشیم. مثلا به جای یک سفر خارج از ایران، از یک سفر داخلی همان قدر لذت برده ایم  شاد شده ایم.

کنترل زمان توسط بچه ها

انسان از یک سنی که می گذرد یعنی از حدود ۲۵-۳۰ سالگی که عبور می کند زمان برایش به سرعت می گذرد و خیلی کنترلی روی زمان ندارد ولی تولد بچه و حضور فرزند در زندگی باعث می شود که گذر زمان کندتر شود و سرعت زندگی کنترل می شود، به خاطر این که شما منتظر تک تک لحظه هایی هستید که رشد فرزندتان را ببینید، از چهار دست و پا و سینه خیز رفتن گرفته تا راه افتادن، از دندان درآوردن گرفته تا خندیدن و حرف زدن و شما منتظر تمام این لحظه ها هستید تا از آنها لذت ببرید و این لحظات آنقدر زیبا و آرام است که دریچه ای جدید در زندگی شما باز می کند که بسیار لذت بخش است.

حساسیت یا وسواس؟

دوقلوهای من تا به امروز ۲ بار کار حرفه ای را تجربه کرده اند (با خنده). یک بار برای برنامه نوروزی احسان علیخانی و بار دوم برای همین عکاسی مجله خانواده سبز و هر دو بار چون قرار بود که کار به صورت حرفه ای انجام شود، من حساسیت داشتم چون می خواستم خروجی کار خوب باشد. دوقلوها تا به حال برای عکاسی به آتلیه نرفته بودند و در ماه های اخیر هم اتفاقاتی افتاد که منجر شد تا بچه ها از جاهای شلوغ کمی ترس داشته باشند و گوشه گیر شدند، حساسیت های من برای این بود که تجربه خوبی ایجاد شود و حتی از این تجربه عکاسی، ما چیزهایی یاد گرفتم.

اصلا روی بچه ها وسواس ندارم اتفاقا آنقدر نگهداری آنها زحمت و خستگی داشته که وقتی اقوام و یا دوستان به ما سر می زنند، زود بچه ها را می دهیم به آنها که یک ساعت هم شده از بچه ها مراقبت کنند و ما استراحت کنیم.

در این مدت واقعا همه اقوام من و همسرم کمک زیادی به ما کردند و همیشه در کنارمان بودند مخصوصا خواهر همسرم و باجناقم آقای کامبیز دارابی که زحمت زیادی برای ما کشیدند و جا دارد تشکر ویژه ای از آنها داشته باشم. همچنین لازم است تا از دکتر محمد یاریگرروش، دکتر قاضی و دکتر شاه حسینی که در بیمارستان بهمن بارها برای دوقلوها، مزاحم این عزیزان شدیم، نیز نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

کمک به خانواده دوقلوها مستحب است!!

همانطور که گفتم واقعا نگهداری از دوقلوها کار سختی است و خودم شخصا هرجا می بینم که کسی فرزند دوقلو دارد هر کمکی از دستم بربیاید برای او انجام می دهم چون می دانم چقدر سخت است. از همه مردم هم تقاضا دارم اگر در اطرافیان و دوستان و آشنایان خود کسانی را دارند که دوقلو دارند واقعا مستحب است که به آنها کمک کنند!! منظورم کمک مالی نیست، بلکه کمک کاری است حتی در حد یک ساعت نگهداری از بچه ها یا یک وعده مناسب غذا درست کردن… دیگر اگر کسی سه قلو داشته باشد که کمک به او از مستحب هم گذشته و واجب است. درواقع به نظرم همه ما وظیفه داریم که نسبت به اطرافیان خود هرکاری که می توانیم انجام دهیم و کمک کردن وظیفه انسان هاست.

 

   سریالهای تلویزیونی مجید صالحی

سال تولید عنوان سمت کارگردان سال پخش شبکه
۱۳۹۳ مدینه بازیگر سیروس مقدم ماه رمضان ۹۳ ۱
۱۳۹۱ باغ سرهنگ بازیگر فلورا سام ۹۲ ۵
۱۳۹۰ بیدار باش بازیگر و مشاور کارگردان احمد کاوری ۹۱ ۱
۱۳۸۹ موج و صخره بازیگر
کارگردان
مجید صالحی نوروز ۹۰ ۵
۱۳۸۷ عید امسال بازیگر سعید آقاخانی نوروز ۸۸ ۵
۱۳۸۷ سه در چهار بازیگر
کارگردان
مجید صالحی ۸۷ ۱
۱۳۸۵ ترش و شیرین بازیگر رضا عطاران نوروز ۸۶ ۳
۱۳۸۴ مرده متحرک بازیگر رضا کریمی رمضان ۸۴ ۱
بوی خوش زندگی بازیگر علی شاه حاتمی
او مثبت بازیگر علی شاه حاتمی ۱
خوش غیرت بازیگر علی شاه حاتمی ۱
۱۳۸۴ خوش‌رکاب بازیگر علی شاه حاتمی ۱
۱۳۸۲ آشتی کنان کارگردان مجید صالحی ۳
۱۳۸۲ کوچهٔ اقاقیا بازیگر رضا عطاران ۵
۱۳۸۰ پلیس جوان بازیگر سیروس مقدم ۳
۱۳۸۰ زیر آسمان شهر بازیگر مهران غفوریان ۳
سیمای صبحگاهی
نماکاریکاتور
برگ سبز
جنگ آفتاب
۱۳۷۹ قطار ابدی بازیگر رضا عطاران ۳
۱۳۷۷ مجید دلبندم بازیگر رضا عطاران ۱
۱۳۷۶ سیب خنده بازیگر رضا عطاران ۱

 

تصاویر مجید صالحی

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

تصاویر مجید صالحی

مجموعه عکس‌های مجید صالحی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش و فرزندان دوقلویش و گفتگو

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

عکسهای مجید صالحی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام مجید صالحی : instagram:sirmajid_salehi

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

 تصاویر مجید صالحی

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

 تصاویر مجید صالحی بازیگر سریال مدینه

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

 تصاویر مجید صالحی

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

  تصاویر مجید صالحی بازیگر سریال مدینه

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

عکسهای مجید صالحی

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

  تصاویر مجید صالحی بازیگر سریال مدینه

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

 تصاویر مجید صالحی

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

    تصاویر مجید صالحی بازیگر سریال مدینه

عکسهای مجید صالحی

بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی

 

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش رامینه اکبری خادم +عکس دوقلوها

فان جو, beytoote.com

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش رامینه اکبری خادم +عکس دوقلوها,فانجو,بیوگرافی مجید صالحی و همسرش رامینه اکبری خادم + دوقلوهایش,  مجید صالحی از بازیگری تا شغل دوم + بچه هایش,بیوگرافی مجید صالحی,عکس مجید صالحی و همسرش + دوقلوهاش,بیوگرافی مجید صالحی, تصاویر مجید صالحی, مجید صالحی, عکس مجید صالحی, تصاویر جدید مجید صالحی, عکس جدید مجید صالحی, زندگینامه مجید صالحی, بیوگرافی و عکس مجید صالحی, همسر مجید صالحی,اسم دوقلوهای مجید صالحی , اینستاگرام مجید صالحی , بازیگر مرد , بازیگران , بازیگران طنز , بیوگرافی بازیگران , خانواده مجید صالحی , سریالهای مجید صالحی , سن مجید صالحی , عکس بازیگران , فیلمهای مجید صالحی , مجید صالحی , مجید صالحی و مادرش , مجید صالحی و همسرش

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *