بیوگرافی بابک رهنما+عکس

بیوگرافی بابک رهنما+عکس

tN1406834885

بیوگرافی بابک رهنما

بابک رهنما متولد تهران (۱۳۵۷) و از سن ۱۰ سالگی ساکن انگلستان((UK است . آغاز کار هنری وی پس از اتمام تحصیلات و با تاسیس یک استودیو ضبط و ساخت آهنگ های انگلیسی بود.
او و برادرش سیامک در UK شروع به برگزاری کنسرت های خواننده های انگلیسی و ایرانی کردند. بعد از برگزار کردن یکی از بزرگترین کنسرت‌های لندن برای آقای داریوش در سال ۲۰۰۰( به مناسبت آهنگ سال ۲۰۰۰ آقای داریوش ) و موفقیت‌های این کنسرت بابک توانست یک استودیوی حرفه‌ای تاسیس کند و کارهای جدی موسیقی را در لندن آغاز نماید. بعد از تلاش بسیار و ساخت بیش از ۳۰۰ آهنگ ، بابک توانست توجه یک خواننده‌ی بین‌المللی به نام برایان آدامز را به خود جلب کند. البته این آهنگ هیچ وقت پخش نشد، چون شرکتی که قرار بود این آهنگ را پخش کند ورشکست شد و بابک را در موقعیت خیلی سختی قرار داد (چون برای این آهنگ ۲ سال زحمت کشیده بود.)

وی بعد از تلاش بسیار در زمینه موسیقی ترنس توانست موسیقی فیلم گلادیاتور را به صورت ترنس دربیاورد . شرکت بین‌المللی یونیورسال Universal Records در سال ۲۰۰۴ این آهنگ را پخش کرد و با موفقیت خوبی روبه رو شد.ویدیوی این آهنگ از شبکه ی MTV نیز پخش شد. این آهنگ در یکی از بهترین برنامه‌های ورزشی UK، به نام Question of Sport نیز پخش می‌شد. آهنگ گلادیاتور بیش از یک ملیون نسخه در جهان فروش داشت.بعد از این موفقیت ، او ساخت موسیقی ترنس را ادامه داد و یکی از برجسته‌ترین ترنس Producerهای UK شد.درآهنگ بعدی که THE BATTLE نام داشت با یکی از بزرگترین ترنس DJهای UK به نام Dave Lambert همکاری داشت . چون بابک علاقه زیادی به موسیقی ایرانی داشت تصمیم گرفت که تمام چیزهایی را که از نظر تاکتیکی در موسیقی ترنس و انگلیسی یاد گرفته بود در موسیقی ایرانی به کار گیرد. به همین منظور با پسر عموی خود مانی رهنما که یکی از بهترین خواننده‌های ایران است شروع به کار کرد.پیشنهاد خوانندگی اولین بار توسط مانی به بابک داده شدو این به دلیل تن صدا و حس قوی بود که مانی در او دیده بود.

cZ1406834885

بعد از بازگشت از ایران او تصمیم گرفت آلبومی با صدای خود تهیه و در لندن شروع به کار کند. هدف او از ساخت آلبوم فقط جلو بردن موسیقی ایرانی از نظر کیفیت و production در سطح جهانی بود. وی برای ساخت این آلبوم از شاعر پر استعدادی به نام کوروش سمیعی کمک گرفت.بابک سوژه خود را به کوروش گفت و کوروش آنرا به صورت حرفه‌ای در آورد و با هم اشعار این آلبوم را تهیه کردند.این آلبوم بعد از ۹ ماه کار در حال اتمام است و ان‌شاءالله به زودی به بازار می‌آید.

هدف اصلی بابک ،حضور در موسیقی ترنس جهان، وایستادن در جایگاه بزرگترین ترنس DJ های دنیا مثل Tiesto و Paul van Dyke و Armin Van Buuren است. به امید روزی که وی به عنوان اولین DJ در دنیا شناخته شود.

uJ1406834885

بیوگرافی بابک رهنما…موزیسین,آلبوم,بابک رهنما,بیوگرافی,بیوگرافی بابک رهنما,بیوگرافی خواننده,بیوگرافی موزیسین,موزیسین,موسیقی,موسیقی ایران,موسیقی ایرانی,موسیقی ترنس جهان،

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *