برادر گلشیفته فراهانی همبازی آزاده نامداری شد!

برادر گلشیفته فراهانی همبازی آزاده نامداری شد!

برادر گلشیفته فراهانی همبازی آزاده نامداری شد! 

برادر گلشیفته فراهانی همبازی آزاده نامداری شد
برادر گلشیفته فراهانی همبازی آزاده نامداری شد

برادر گلشیفته فراهانی با نام “آذرخش فراهانی” در تازه ترین فیلم پرویز شهبازی با نام “نسیم” نقش مقابل آزاده نامداری را بازی خواهد کرد.

در حالی که دو روز قبل  از حضور آزاده نامداری و ساعد سهیلی در فیلم تازه پرویز شهبازی یعنی “نسیم” خبر داده بودیم و برخی رسانه ها نیز این خبر را بدون ذکر منبع اصلی، شاخ و برگ دادند حالا  خبر دار شدیم که یک اتفاق جالب دیگر هم در این پروژه سینمایی روی داده است.

این اتفاق عبارتست از حضور آذرخش فراهانی فرزند بهزاد و برادر کوچک شقایق و گلشیفته در یکی از نقشهای مکمل این فیلم.

چهارمین فراهانی، نوازنده گیتار باس است

آذرخش فراهانی که سابقه سالها فعالیت موسیقایی و نواختن گیتار باس دارد در این فیلم بناست نقش یک خواننده-موزیسین جوان را ایفا کند؛ موزیسینی که کاراکترش کاملا در کنار دو شخصیت اصلی زن داستان تعریف می شود.

آزاده نامداری دخترعمه این خواننده جوان است و کاراکتر اصلی “نسیم” که دختری است نوجوان و جسور بواسطه یک اتفاق دوستی عمیقی با این موزیسین پیدا می کند. این دختر نوجوان را چهره ای تازه از راه رسیده به نام ساغر قناعت ایفا می کند که از طریق برپایی تست بازیگری انتخاب شده است.

سینا حجازی بجای اخوی گلشیفته آواز می خواند

حضور آذرخش فراهانی در “نسیم” در شرایطی صورت می گیرد که پرویز شهبازی در اقدامی جالب و البته آشنایی‌زدایانه از سینا حجازی خواسته است که قطعات باکلام مربوط به آوازخوانی این خواننده را بسازد و به این ترتیب در نماهای مربوط به آوازخوانی، این صدای سینا حجازی است که شنیده خواهد شد.

سینا حجازی فرزند صدرالدین حجازی بازیگر سینما و تلویزیون از جمله موزی ا و خوانندگان سالهای اخیر است که بواسطه سبک کاری خاص خود و البته ساخت قطعاتی در گونه موسیقی رگه شناخته می شود. او پیش از این در تیتراژ سریال “مسیر انحرافی” آوازخوانی کرده بود و حالا با “نسیم” کاری سینمایی را تجربه خواهد کرد.

داستان “نسیم” درباره چیست؟

هرچند گروه تولید “نسیم” از ابتدای پیش تولید سعی کردند داستانی درباره حضور یک سرباز آمریکایی در ایران را به عنوان خط اصلی قصه فیلم مطرح کردند اما گویا واقعیت داستانی فیلم چیز دیگری است.

شنیده ها حکایت از آن دارند که داستان “نسیم” درباره دختری نوجوان است که مشکلات سرراه زندگیش سبب می شود که از شهر کوچکشان خارج شده و برای پیمودن مسیری تازه به تهران بیاید.

این دختر نوجوان در تهران با موزیسینی روبرو میشود که در نوعی سرخوشی و بیخیالی سیر می کند و همین همراهی است که اتفاقات جالبی را رقم می زند. از آن سو ورود دخترعمه این موزیسین یعنی آزاده نامداری به ماجرا نیز شرایط تازه ای را شکل می دهد.

فیلمبرداری “نسیم” از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شده و با وسواسی که شهبازی دارد حدودا دو ماهی کار تصویربرداری به مدیریت هومن بهمنش ادامه خواهد داشت.

خواهر بازیگر “رسوایی” در تست بازیگری رد شد

یک نکته جالب دیگر درباره “نسیم” آن است که به هنگام برپایی تست انتخاب بازیگر برای نقش دخترک داستان تعدادی از فعالان سینما و تلویزیون خویشاوندان و آشنایان خود را برای تست به شهبازی معرفی کردند.

از جمله این چهره ها بازیگر “رسوایی” ده نمکی بود که خواهر کوچکترش را برای تست بازیگری به پرویز شهبازی معرفی کرد و شهبازی نیز بعد از انجام تست به صراحت و بی پرده پوشی از منطبق نبودن خواهر وی با کاراکتر اصلی فیلمش سخن گفت.

همسر مجری مرد تلویزیون و دختر یک مدیر سینمایی هم در تست شهبازی مردود شدند.

به جز این یکی از مجریان مرد تلویزیون همسر خود را برای تست بازیگری به شهبازی معرفی کرده بود و یکی از مدیران رده بالای سینمایی نیز دختر خود را برای تست نزد شهبازی فرستادند.

البته این دو نفر با چراغ خاموش و بدون اینکه شهبازی درباره هویت واقعی بستگان آنها بداند و به روش غیرمستقیم قصد جلب نظر مثبت شهبازی برای تایید بستگان خویش را داشتند اما شهبازی با هوشمندی فراوان هر دو نفر را رد کرد!

گلشیفته فراهانی,آزاده نامداری,برادر  گلشیفته,فیلم نسیم,پرویز شهبازی,آذرخش فراهانی,برادر گلشیفته,مطالب جذاب

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *