خرید هاست و سرور مجازی _ جوان سرور
خانه » سلامت » این برنامه غذایی وزن تان را ثابت نگه می دارد

کوچک کننده و فرم دهنده بيني Nose Up ساعت بند چرم اليزابت تخفيف ويژه فقط 15 هزار تومان عينک آفتابي Louis vuitton فقط 30 هزار تومان دستبند مغناطيسي پاوربالانس فقط 10 هزار تومان کیف محافظ ضدآب موبایل ساعت گوچي gucci دستبندي نگين دار فقط 15 هزار تومان ساعت طرح رولکس نقره اي فقط 20 هزار تومان  ساعت كاسيو تيتان طرح EDIFICE 554 فقط 55 هزار تومان  گردنبند مرغ آمين فقط 20 هزار تومان عينک خلباني شيشه آبي فقط 28 هزار تومان

این برنامه غذایی وزن تان را ثابت نگه می دارد

این برنامه غذایی وزن تان را ثابت نگه می دارد

برنامه غذایی, ثابت نگه داشتن وزن, برنامه غذایی برای ثابت نگه داشتن وزن,رژیم لاغری-رژیم غذایی رژیم لاغری سریع رژیم چاق شدن
زمانیکه برنامه غذایی درست و اصولی باشد می توانید از زیاد خوردن جلوگیری کرده و بدین شیوه، به آسانی وزن را پایین آورده و لاغر شوید
در این بخش در زمینه دانسته های مفیدی در مورد درست کردن برنامه غذایی خواهیم پرداخت.  زمانیکه  برنامه غذایی درست و اصولی باشد می توانید از زیاد خوردن جلوگیری کرده و بدین شیوه، به آسانی وزن را پایین آورده و لاغر شوید

۱ – مواد غذایی کم کالری و مغذی تهیه کنید.

۲ –
مواد غذایی طبیعی و تازه را خریداری نمایید.

۳ –
غذاهای پرکالری را در دسترس خود نگذارید.

۴ –
تا حد امکان از شکر یا چربی ها در تهیه غذاها استفاده نکنید.

۵ –
غذا را در میزان کمی آماده سازید تا بدین شکل، از پرخوری کردن ممانعت به عمل آورید.

۶ –
مکان غذاخوردن خود را مشخص نمایید تا فقط در آن مکان خاص غذا میل کنید.

۷ –
غذا را در بشقاب کوچک بریزید.

۸ –
از رفتن به انواع رستوران ها و فست فودها خودداری کرده و به جای آن به رستوران هایی که غذاهای سبک و سالم تهیه می کنند، بروید.

۹ –
در زمان گرسنگی خرید نکنید و همیشه یک لیست تهیه کرده و طبق آن خرید خود را انجام دهید.
۱۰ – حتما انواع میان وعده های سبک و کم کالری را در برنامه غذایی خود بگنجانید.
۱۱ – تمامی غذاهای خود را از اول روز تا آخر شب مدنظر بگیرید و همیشه حواستان به غذای خود و میزان مصرف آن باشد.

۱۲ –
از غذاهای فراوری شده کمتر استفاده نمایید.
۱۳ – سعی کنید اطلاعات خود را در مورد انواع غذاهای پرکالری و کم کالری افزایش دهید تا با آگاهی غذا میل کنید.
۱۴ – همیشه غذا را به آرامی بجوید و آهسته غذا بخورید.
۱۵ – در هنگام غذا خوردن با دیگران صحبت کنید تا بدین ترتیب آهسته تر و کمتر غذا بخورید.
۱۶ – غذا را به قطعات کوچک تقسیم کنید تا بدین طریق آرام آرام آن را میل نمایید.
۱۷ – قبل از حس سیری کامل، دست از غذا خوردن بکشید.
۱۸ – ساعات غذای خود را مشخص کرده و فقط در ساعات معینی، غذا بخورید.

۱۹ –
سعی نمایید با آرامش غذا خورده و از شتاب کردن در این امر بپرهیزید.
۲۰ – در هنگام غذا خوردن به انجام کارهایی مانند تماشای تلویزیون نپردازید زیرا اینگونه کارها حواس شما را پرت کرده و امکان پرخوری وجود دارد.
۲۱ – کالری مصرفی روزانه خود را محاسبه کرده و آن را در تمام غذاهای مصرفی خود به میزان صحیح تقسیم کنید.
۲۲ – کاهش وزن را الویت خود قرار داده و قبل از غذا خوردن، به این امر مهم خوب فکر نمایید.
۲۳ – همیشه برای کاهش وزن، انگیزه کافی و مناسب داشته باشید و برای ادامه برنامه، به خود پاداش دهید.
۲۴ – یادداشتی را جهت انگیزه و یادآوری برنامه غذایی خود بر روی درب یخچال نصب کنید.

برنامه غذایی, ثابت نگه داشتن وزن, برنامه غذایی برای ثابت نگه داشتن وزن, چگونه وزن مان را ثابت نگه داریم, لاغری, لاغر شدن, برنامه ای برای لاغر شدن,رژیم لاغری-رژیم غذایی رژیم لاغری سریع رژیم چاق شدن

منبع :

ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دارعینک Spyساعت بند چرم الیزابت تخفیف ویژهساعت مچی اسپورت طرح رولکس

پیشنهاد ما

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن

نکاتی برای داشتن روزه ای راحت بدون تشنه و گرسنه شدن نکاتی برای داشتن روزه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *