اطلاعیه‌ای برای تعطیلات عید فطر

اطلاعیه‌ای برای تعطیلات عید فطر

اطلاعیه‌ای برای تعطیلات عید فطر

 

index

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و نزدیکی حلول ماه شوال و عید سعید فطر اطلاعیه شماره۱ خود را منتشر کرد .

عکسمتن اطلاعیه به این شرح است:

۱- با عنایت به اینکه هموطنان عزیز با پایان ماه مبارک رمضان برای سفر های تابستانه خود اقدام خواهند کرد لذا توصیه می شود در انتخاب مقصد و زمان سفر خود به گونه ای عمل کنند که از طول تعطیلات دوماهه باقی مانده تابستان استفاده نموده و مناطق گردشگری و استان هایی را انتخاب نمایند که تاکنون به آن سفر نکرده اند و با توزیع زمان سفر خود به طول تابستان به خصوص در زمان های غیر اوج سفر و به استان های کمتر دیده شده موجبات رفاه حال خانواده خود را فراهم آورند.

۲- لازم به ذکر است همه استان های کشور با تشکیل ستاد های اجرایی خدمات سفر استانی و شهرستانی امکانات ، تمهیدات و برنامه های فرهنگی ، رفاهی و اقامتی مناسبی را متناسب با ظرفیت و امکانات موجود در استان برای هموطنان عزیز تا پایان تعطیلات تابستان فراهم نموده و ضروری است مسافرین و گردشگران عزیز قبل از انتخاب مقصد از کیفیت خدمات و میزان ظرفیت اقامتگاهها و مسیر های دسترسی، اطلاعات لازم را جمع آوری نمایند .

۳- با توجه به تعطبلات چند روزه عید سعید فطر، به هموطنان عزیز توصیه می شود زمان رفت و برگشت خود را به به گونه ای مدیریت نمایند تا با ترافیک های ایام اوج سفر مواجه نشوند و در صورت امکان سفر رفت خود را قبل از شروع تعطیلات ویا سفر بازگشت خود را به روز های بعد از تعطیلات موکول نمایند.

۴- به مسافران، گردشگران و زائران گرامی توصیه می شود ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک های احتمالی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری بعمل آورده و از توقفهای غیرضروری در حاشیه جاده ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می شود خودداری نمایند.

۵- به مسافران گردشگران و زائران گرامی توصیه می شود قبل از سفر برای کسب اطلاعات گردشگری و یا اعلام شکایات از خدمات سفر با شماره ۰۹۶۲۹ و برای کسب اطلاعات راهها و وضعیت تردد در مسیر سفر با شماره ۱۴۱و برای آگاهی از وضعیت آب هوای شهر مقصد و مسیر سفر با شماره ۱۳۴ تماس حاصل نمایند و برای سفر پیش رو برنامه ریزی لازم را صورت دهند.

۶- ضمنا در این اطلاعیه ستاد مرکزی از کلیه سازمان ها، نهاد ها و موسسات دولتی و بخش خصوصی و گروه های مردمی که در موضوع ارائه خدمات سفر مسئولیت های مختلفی را برعهده دارند خواست تا ضمن آماده باش کامل در ارائه خدمات؛ نسبت به اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران و زائران اقدام لازم معمول داشته و با استقرار در اماکن و مبادی محل ازدحام هموطنان، نسبت به ارائه خدمات لازم اقدام نمایند.

ایرنا

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *