اخبار ضدونقیض درباره سرنوشت سرباز اسیر ایرانی/ اسارت یا شهادت سعید براتی؟

اخبار ضدونقیض درباره سرنوشت سرباز اسیر ایرانی/ اسارت یا شهادت سعید براتی؟

اخبار ضدونقیض درباره سرنوشت سرباز اسیر ایرانی/ اسارت یا شهادت سعید براتی؟

اخبار ضدونقیض درباره سرنوشت سرباز اسیر ایرانی/ اسارت یا شهادت سعید براتی؟

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی صبح امروز گفته بود: سرباز مفقودشده در عملیات تروریستی چند روز گذشته در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده است، اما حالا با گذشت چند ساعت او خبر شهادت سرباز ایرانی را تکذیب می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: سرباز مفقودشده در عملیات تروریستی چند روز گذشته در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده است.
محمد تقی ایرانی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سرباز مفقوده شده استان در عملیات تروریستی میرجاوه به شهادت رسیده و پیکر آن به کشور تحویل داده شده است.
وی ادامه داد: طی روزهای آینده پیکر این شهید به استان منتقل شده و با حضور پرشور مردم و مسئولان مراسم تشییع نیز انجام می شود.
طی عملیات تروریستی دشمنان در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان  تعدادی از مرزبانان به شهادت رسیده و یکی از سربازان وظیفه به نام سعید براتی که اهل شهرستان مانه و سملقان در خراسان‌شمالی بود مجروح و مفقود شده بود.
آن چه که در سطور بالا خواندید موضع معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی بود که چند ساعت بعد تغییر یافت و حالا خبر شهادت سرباز در بند ایرانی در میانه تایید و تکذیب ها قرار دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی که امروزصبح در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود سرباز مجروح شده در عملیات تروریستی میرجاوه شهید شده است، گفت: این سرباز مجروح شده همچنان مفقود است و به شهادت نرسیده است.
محمد تقی ایرانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: شواهد حاکی از آن است که در این درگیری پای این سرباز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده است.
وی ادامه داد: پوتینی که پای وی بوده پیدا شده و لیکن همچنان خبر موثقی از این سرباز در دست نیست و همچنان در اختیار گروهک تروریستی است.
طی عملیات تروریستی دشمنان در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان  تعدادی از مرزبانان به شهادت رسیده و یکی از سربازان وظیفه به نام سعید براتی که اهل شهرستان مانه و سملقان در خراسان‌ شمالی بود مجروح و مفقود شده است.
آخرین وضعیت سرباز مفقود شده و دو مجروح حادثه میرجاوه
نیروی انتظامی از رایزنی‌های دیپلماتیک درخصوص سرباز مفقود شده در حادثه میرجاوه خبر داد و آخرین وضعیت دو مرزبان مجروح در بیمارستان را اعلام کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی درباره آخرین وضعیت سرباز مفقود شده و همچنین مجروحان حادثه تروریستی میرجاوه اعلام کرد: در پی این حادثه که منجر به شهادت ۹ مرزبان و جراحت دو سرباز دیگر شد، این دو نفر به بیمارستان منتقل شده و آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که حال عمومی آنها مساعد است. به طوری که یکی از این سربازان به تازگی از بیمارستان مرخص و سرباز دیگر به بخش عمومی منتقل شده است.
نیروی انتظامی همچنین درباره یکی از سربازان مفقود شده در این حادثه گفت: پیگیری‌های دیپلماتیک و انتظامی برای مشخص شدن وضعیت این سرباز در حال انجام است اما تاکنون خبر موثقی در این خصوص اعلام نشده است.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از شهروندان خواست که اخبار را از منابع رسمی پیگیری کرده و اعلام کرد که هرگونه خبر در این زمینه متعاقبا اعلام خواهد شد.

اخبار ضدونقیض درباره سرنوشت سرباز اسیر ایرانی/ اسارت یا شهادت سعید براتی؟

افتاب

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *