احسان علیخانی سوژه دست به نقد شد + تصاویر

احسان علیخانی سوژه دست به نقد شد + تصاویر

احسان علیخانی سوژه دست به نقد شد + تصاویر

شوخی و به چالش کشیدن مجری‌های معروف در قسمت «قند پهلو» مجموعه دست به نقد و شخصیت‌سازی احسان علیخانی یک شگفتانه جذاب برای مخاطب‌ است.

سالار کریمخانی بازیگر تئاتر و تلویزیون در خصوص ایفای نقش در مجموعه «دست به نقد» گفت: مجموعه «دست به نقد» با همان ساختار آیتمی و گروه حرفه‌ای «خنده‌ بازار» و مجموعه قبلی شهاب عباسی با رویکرد نقد اجتماعی طنزی ملموس در بخش‌های مختلفی در ۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

وی از معرفی و حضور خود در «دست به نقد» گفت: با معرفی دوست و همکارم حامد تهرانی و یزدان فتوحی که در گذشته با چند اجرای تئاتر روی صحنه رفته بودیم به پروژه‌ «دست به نقد» معرفی شدم و شهاب عباسی و سیاوش مفیدی نیز با همکاری موافقت کردند و بعد از سریال «یوسف‌ پیامبر (ع)»، اولین حضورم در مجموعه طنز تلویزیونی را تجربه کردم.

احسان علیخانی , سوژه , دست به نقد , کریمخانی , عکس احسان علیخانی  , شوخی ا احسان علیخانی  , قند پهلو

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» درباره تیپ‌های مختلفش در مجموعه «دست به نقد» اظهار داشت: از جمله بخش‌هایی که بسیار دلنشین بود و دوستش داشتم شخصیت‌سازی شهرام شادان بود که با به چالش کشیدن یکی از بازیگران معروف به نام بهرام رادان برایم بسیار راضی  کننده شد. یکی دیگر از شخصیت‌هایی که طرح اولیه‌اش را زده‌ایم و مطمئنم که اگر پخش شود گل می‌کند و بین مردم باز خورد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت، شوخی و به چالش کشیدن مجری‌های معروف در قسمت «قند پهلو» است، اتود شخصیت‌سازی احسان علیخانی زده شده که یک شگفتانه جذاب برای مخاطب‌ است.

وی ادامه داد: در بخش شبیه‌سازی برنامه «ورزش و مردم» بعد از شاهکار گریم شهرام خلج با سیاوش مفیدی و شهاب عباسی به طرح اولیه شخصیت‌ احسان علیخانی رسیدیم.

احسان علیخانی سوژه دست به نقد شد

کریمخانی تفاوت‌های بازی در ژانرهای مختلف را این گونه بیان کرد: تفاوت بازی در بین حوزه هنری و دیگر ژانرها بسیار است و کار زمانی سخت‌تر می‌شود که مجموعه‌های آیتمی، فرصت و زمان اندکی دارند و باید در همین بازه کوتاه، محتوا، موضوع، نقش و … را به خوبی به مخاطب انتقال دهیم که خدا رو شکر با وجود راهنمایی‌ها و میدان دادن به بازیگرها، عباسی و مفیدی دست جوانان این کار را باز نگه داشته‌اند و ارتباط خوبی را با تیپ‌ها و نقش‌ها برقرار کردیم.

کریم‌خانی در پایان گفت: «دست به نقد» در پشت دوربین کم دیده شده است و زحمت‌های دوستانی چون فرهاد فداکار، بهرام ملکی کم دیده شده، همچنین باید از حامد تهرانی که معرف من به مجموعه «دست به نقد» بود، تشکر کنم.

باشگاه خبرنگاران

 

احسان علیخانی , سوژه , دست به نقد , کریمخانی , عکس احسان علیخانی  , شوخی ا احسان علیخانی  , قند پهلو

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *