آیا امیر جعفری و ریما رامین فر هم طلاق گرفتند ؟ + عکس

آیا امیر جعفری و ریما رامین فر هم طلاق گرفتند ؟ + عکس

آیا امیر جعفری و ریما رامین فر هم طلاق گرفتند ؟ + عکس

رابطه یک زوج هنرمند دیگر هم به پایان رسید. این زوج که از آغاز زندگی مشترک‌شان نزدیک به یک دهه می‌گذرد، به رغم داشتن یک فرزند پسر ترجیح دادند که از یکدیگر جدا شوند. هر دوی این افراد فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرده‌اند و همکاری با کارگردانان بزرگی را که در کارنامه خود دارند و این دو بازیگر زن و مرد در سریال های عید نوروز زیاد دیده شده اند.
بیوگرافی ریما رامین فر, طلاق بازیگران, طلاق ریما رامین فر, همسر امیر جعفری, همسر ریما رامین فر,
این خبری است که این روزها در سایتها و وبلاگها نقل می شود. به همین منظور ما یک سری به اینستاگرام ریما رامین فر زدیم و خانم رامین فر دو روز پیش عکس زیر را منتشر کرده است که شاید جوابی به این اخبار باشد.
بیوگرافی ریما رامین فر, طلاق بازیگران, طلاق ریما رامین فر, همسر امیر جعفری, همسر ریما رامین فر,
در جشنواره فیلم فجر امسال هم این زوج بازیگر باهم حضور داشتند.
بیوگرافی ریما رامین فر, طلاق بازیگران, طلاق ریما رامین فر, همسر امیر جعفری, همسر ریما رامین فر, , ریما رامین فر در عموم,بوسیدن یک زن توسط ریما رامین فر
بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش ریما رامین فر هنگام خوانده شدن نام رامین فر بعنوان بهترین بازیگر زن تلویزیون

ریما رامین فر متولد ۱۳۴۹ در تهران، دارای کارشناسی ارشد در کارگردانی تئاتر می‌باشد. وی کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد. وی همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. و یک پسر به نام آیین هم دارند.

شاید بتوان گفت عاملی که باعث جلوه و درخشش کار ریما رامین فر شد حضور وی در جلو دوربین سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت است. هم بازی شدن وی با محسن تنابنده بسیار در ذهن‌ها ماندگار شد. بازی در نقشی به نام هما که همسر یک فرد گچ کار است و حوادث پیش روی آنها یک سیر دراماتیک در بیننده اغوا کرد که این اوج هنر ایشان را در ارائه حس بازیگری می‌رساند.

بیوگرافی ریما رامین فر, طلاق بازیگران, طلاق ریما رامین فر, همسر امیر جعفری, همسر ریما رامین فر,

امیر جعفری (متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار برای بازی در نمایشهای زیر از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است:

  • جایزه اول: رژیستورها نمی‌میرند – یک دقیقه سکوت
  • جایزه دوم: پاییز – همان همیشگی
  • جایزه سوم: کاغذپاره‌ها
  • تقدیر: شب‌های آوینیون
  • بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.
  • بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد.[نیازمند منبع]
  • علیرضا جعفری (بازیگر) برادرزادهٔ اوست.

بیوگرافی ریما رامین فر, طلاق بازیگران, طلاق ریما رامین فر, همسر امیر جعفری, همسر ریما رامین فر, ریما رامین فر با بابک زنجتنی

بابک زنجانی از همکاری باامیر جعفری در مجموعه تحت عنوان یاسین فیلم یا سورینت فیلم نام برده و گفته است : ” امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می کند و یکی از افرادی است که درباره فیلمنامه ها نظر می دهد.”

بیوگرافی ریما رامین فر, طلاق بازیگران, طلاق ریما رامین فر, همسر امیر جعفری, همسر ریما رامین فر, ,ریما رامین فر با خاتمی

وی همچنین درباره همکاری خود با امیر جعفری نیز عنوان کرده است: امیر جعفری که هنرپیشه هستند، ابراهیم شیبانی را به من معرفی کرد. من و امیر همکلاس بودیم. چهار پنج سال در دوران دبستان در مدرسه‌ای در ایران زمین شهرک غرب و در مدرسه راهنمایی ایثار کنار هم می‌نشستیم. هنوز هم به صورت خانوادگی دوست هستیم با همدیگر. البته هیچ رابطه کاری با امیر نداریم و ایشان هم هیچ نفع مالی در دوستی با من نبرده است.

 

بیوگرافی ریما رامین فر, طلاق بازیگران, طلاق ریما رامین فر, همسر امیر جعفری, همسر ریما رامین فر,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *